0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tarviikohan tuolle SRE asetelmalle laittaa joku mutteri/prikka kytkinhaarukan ja työsylinterin väliin kun tuntuu ettei irrota kunnolla ?...vaihteetkin tuntuvat vähän nihkeiltä..
Jaa että työsylinteri painaa sulla sitä kierretangon päätä? Ei ole päässyt hujahtamaan ohi siitä? Vai ymmärsinkö ihan väärin(Kuva poistettu lainauksesta.)Itsellä tällähetkellä noin, sylinteri on mutterissa ikäänkuin kupissa niin ei pääse muljahtamaan pois.
Sama ongelma mutta vaijerikytkimellä, onkohan joku keksiny tähän ratkaisua?
(Kuva poistettu lainauksesta.)Itsellä tällähetkellä noin, sylinteri on mutterissa ikäänkuin kupissa niin ei pääse muljahtamaan pois.
Minkäs kokoinen tuo mutteri on ja eihän painelaakeri jää tuolla kantamaan ?
nyt en kyllä kokoa sano kun en muista. ei kanna sen enempää kuin ilman mutteriakaan, männällä on vielä varaa liikkua sisäänpäinkin.edit: mutteri saattoi olla 17mm...
tarkoitin tietysti 17mm avaimella käännettävää
Ahaa eli 10mm puhutaan...
ois yks viimesen päälle rempattu deekun alakerta, jossa lähes kaikki kannenpultti-vesikanava välit halki, onko tuolla mitään vaikutusta mihinkään, esmerkiks veden nousu kannen öljytilaan tms.(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Deeku nakuttanu (Kuva poistettu lainauksesta.)Ei hyvälle näytä.Liekö kannen pultteja ylikirrattu ja siihen lisäks viel ylimääräst lämpökuormaa mitä näyttää noi männät saaneen.Halkeamat tulee varmaan kasvamaa entisestää ajan myötä..ei missään nimessä ainaka parane siitä.Sitä en tiedä vaikka toimis tommosenaa..saattaa toimia 100km tai sitte 100000km