0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Joku ainakin joskus sanoi, että Astra G:n takapumput kävisi suoraan ja olisi vähän lyhyemmät. Voithan sä myös muuttaa iskarin kiinnityspisteitä takatukivarsissa tai yläpäässä tappia siirtämällä.
Astra G:n takaiskarit passaa sillä että poraa yläpään reikää hieman isommaksi ja lyö pari prikkaa alapään pulttiin. Tosin ovat vähän löysähköt ainakin omaan mieleen, ja ne pudottaa vakiosta 60mm
Chevy van G20:n etuiskari pitäs olla sopivan jäykkä 240:een taakse.
Nopeesti Monroen e-katalogista katottuna, on Vanin iskari n.7cm lyhyempi kuin 240 iskari.
Pitännee seuraavaksi ostaa sellaset, tällä hetkellä juuri ja juuri riittävät nuot GAstran iskarit, mutta kesälle ajattelin tiputtaa lisää nii tuollaset olis aika passelit, tai tietysti jos löytyisi jotain joka olisi 80mm lyhyempi tai yli niin en pistäisi pahitteeksi Mites tuota kun mulla on tällä hetkellä keulalla audi 80 (72-78) iskarit, jotka on vakioita 60mm lyhyemmät ja sopivan jäykät omaan makuun lyhennetyillä vakiojousilla, niin löytyisikö jostain autosta sopivia iskareita jotka madaltaisi 80mm tai yli vai pitääkö etsiä audin madallusiskarit tai sitten sorvata tavaraa pois? Tavoitteena olisi että saisi kesälle hieman maanläheisemmäksi tuon Volvon kun tyhmälle nyt ei mikään riitä ja kantapään kautta pitää tämäkin opiskella että miksi ei kannata madaltaa "liikaa"
Ja kun muistaa että takaiskarin liike on n. 80% pyörän liikkeestä ollaan noin 56 mm madalluksessa.
vanin pumput näyttää olevan aika hintavat uutena 75e kipale..? varmasti kyllä laadukkaatkin mut nyt ei ois niin laadulla väliä ainakaan mulle.. toki käytettynä varmaan halvempia. Sillee et sais samalla rahalla ne mitä saisin noista omista GTS sporteista ( n. 2500km ajetut).