Joo-o, elikkä ongelmana on että B200K koneinen kakslankku ei tahdo enää lähteä käyntiin
Auto on ollut käynnissä ilman ongelmia viimeksi 2 viikkoa sitten, mutta nyt ei enään tahdo lähteä millään käyntiin, taustatietoa:
-Kaasari on vaihdettu ehjään ja huollettuun + asennettu uusi volvon orkkis bakeliitti ja tiivisteet, luovuttaja auto kävi tuolla erittäin nätisti ja niin omanikin ennen starttiongelmia
-Startti pyörittää iloisesti, mutta kaasu pohjassakaan ei edes pauku putkessa kuten vanhalla kaasarilla jos ei oikein heti tahtonut käynnistyä, akkua on ladattu että on varmasti täysi ja sekin on vajaan vuoden vanha Bosch Silver
-Bensaa tulee nätisti kaasarille saakka ja tulpissakin haisee bensa, mutta ei käynnisty vaikka ne on kuivattu
-Kipinää tulee, näyttää tosin heikommalta kuin toisessa autossani
-Tulpat on uudet vakio Boschit, tulpanjohdotkin on vaihdettu uusiin Bougicord merkkisiin
-Virranjakajan pyörijä ja kansi on uudet Bremi valmisteet
Eli kipinäongelmaan kaiketi viittaa, mutta voiko puola tai sytytysmoduuli oireilla antamalla kipinää joka ei kuitenkaan ole riittävä?
Joten pitäisikö sitä vaihtaa sytytysmoduuli ja puola uusiin, vai onko kenelläkään parempia ideoita mitä lähteä ensin tutkimaan?