0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Muistatko minkä kokoset suuttimet sulla tossa dgv:ssä? Mikä bensapumppu? Onko paineensäädintä?
mikä kokoset kurkut dgv:ssä?kellään kokemusta tuommosen 200e:n sytkästä? pitäis kiekka rajotin saada mehtään?
Paljon toi b230k alakerta mahtaa kestää vakiona? Jos vähän laskee puristuksia ni kestääkö ahtimella n.170-200hp ??
missä vaiheessa kannattaa miettiä sytkävehkeiden parantamista?
Jos tarkoitat vain kipinän vahvistamista, etkä säädettävyyttä niin tuskin ihan heti. Itselläni oli aluksi volvon oma puola ja jakaja eikä siitä megan ohjaamana kipinä loppunut 1.5bar ahdoillakaa. Riippuu paljon ihan sytkävermeiden kunnostakin! Tuskin sinä vaparina saat sitä kipinää loppumaan jos kaikki on kunnossa.
400hv tuntumassa.
Ainahan voi niin sanotusti ylimitoittaa, mutta en usko ylipäätänsä mistään puolasta olevan hyötyä. Se kipinä kyllä pitäisi vaparissa riittää, eikä puolan parantaminen mitään ylimääräistä tehoa/hyötyä tuo. Laita rahat mielummin johonkin fiksumpaan.
Paineensäädintä ei ole ja vakio pumppu, ei tulvi.