« Uusin viesti kirjoittanut VolvoBoikatänään kello 16:35:39 »
V70 jossa PEM on bensafiltterin vieressä. Itse tässä yrittänyt tunnin sitä väkerellä irti mutta tuntuu olevan tiukassa kiinni. Onko muilla kokemuksia onko vain jämäkästi paikallaan vai tarvitseeko jotain kikkaa että lähtee irti?
« Uusin viesti kirjoittanut V70-24ttänään kello 16:29:53 »
Mistähän tämä nyt sitten kielii? Käynnistyksen jälkeen vaihdekepin lukitsin (tai mikä solenoidi se nyt onkaan, joka estää kepin liikutuksen painamatta jarrua) räpsyy ittekseen ja tauluun ilmestyy "Jarruvika, pysähdy varoen", tai jotain siihen tyyliin. Jonkun aikaa solenoidi naksuu ittekseen ja sitten lopettaa.
« Uusin viesti kirjoittanut jeesuztänään kello 15:43:19 »
Tietääkö joku minkä kokoiset kierteet on 2007 vuoden s60:ssä kuskin puolen jarruputkessa. Letkuun tulevassa päässä on vissii m10x1 ja onko abs boxiin tulevassa päässä 12x1?
« Uusin viesti kirjoittanut maamiestänään kello 14:58:06 »
Itsellä on LH2.4 9xx sarjan Ecu, jossa lastu ja vaikuttaa siltä että ilmastointi päällä ei ilmene kierrosten nousua. Eculle tulee pinniin 15 11-12V, kun ilmastointi päällä ja pinniin 14 11-12V, kun kompura käynnistyy. Flektin ohjaus toimii. Jälkiasenteinen ilmastointi ja ecu boksi on autosta jossa ei ilmastointia eikä edes valmiutta.