Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Tiiviste yleensä sen verran jämähtänyt ettei lähde ehjänä.

Täältä taisin hakea.
https://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/fin/client/search_results?s=30731212&l=1
2
Showroom / Vs: 240 B230FT
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 23:06:53 »
Hain vähän jotain tollasta mikä 780 Bertonessa on.



Voihan sen palasista tehdä niin ei jää rakoja ylöskään.
3
Ilmanlaatuanturi löytyy jos sisäkierron napissa on tekstit man ja aut.
Mulla kun ei omassa sitä ole niin napissa on vain oranssi merkkivalo.

Näin olen antanut itseni ymmärtää. ELK
4
Takavalot syttyy luukun aukaisun yhteydessä jos tarpeeksi hämärää eli oikein toimii.
5
Ilmanlaatuanturi vika löytyy lähes jokaisesta volvosta mitä lukijan nokkaan itse laittanut. Eihän tuolla ole muuta virkaa kuin säätää sisäkierron läppää hajujen mukaan.
6
Showroom / Vs: 240 B230FT
« Uusin viesti kirjoittanut HammerDown tänään kello 21:59:41 »
Tuo maskin leveys ei itseasiassa näytä ollenkaan huonolle, mutta kun laatikkovika kerran nosti aiheen esille, niin puoltoista rivinmittaa matalampi maski ja joku täysleveä, nurkkavalojen ympäri yltävä alalista... ^-^

Ja siihen rivi jotain pilluvaloja, niin ei näytä niin paksulta. :D
7
Noniin, näin vappuaattona tuli testattua, ja nyt kun kaukkarilla avasi takaluukun niin takavalot syttyi. Eli olisko niissä sitte konku tason hämäräkytkin tms., en muuta osaa sanoa.
8
Showroom / Vs: 240 B230FT
« Uusin viesti kirjoittanut puppet tänään kello 21:27:13 »
Eiks tota maskia vois samalla madaltaa jos sitä tuunailee?
Samankorkunen kuin lamppujen alalistan yläreuna. Kuhan heitin. :D

Sitten jää rako lukkopellin ja maskin väliin, mutta pitää tiirailla
9
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 d5 2008 kaikki vaatii huollon
« Uusin viesti kirjoittanut oa5599 tänään kello 21:26:23 »
Minkä sulakkeen takana se on. Kaikki tuli konehuoneesta + pelkääjän jalkatilasta yleismittarilla piipattua läpi. Ohjekirjassa ei ollu mainintaa mikä sulake obdlle on.

diagnostiikkapistokkeen sulake on CEMillä 26,,,tuskin testeri saa yhteyttä mihinkään jos se ei saa virran syöttöä,
10
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 2,5T automaatti -06 ja vikakoodi P0110
« Uusin viesti kirjoittanut harald tänään kello 21:15:35 »
Niin siellähän on kaksi lämpöanturia. Maffissa on imuilman l-anturi ja siellä coolerin jälkeen se ahtopaineen anturi ahtoilman lämpöanturin kera.(Map)
Mielestäni noita nimityksiä voisi ehkä tarkentaa.
Kyllähän imuilma ja ahtoilma ovat eri lämpöisiä, vapaastihengittävässä eroa ei juuri ole kun imuilma ei lämpene turbossa.

Kiitos lisätiedosta!
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Autoracing  KL-varaosat