0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Skandix myy siihen, alkuperäisen lisäksi, myös muutossarjaa. Pitkässä juoksussa voipi olla järkevä?http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injectors/idle-control-valve-air-supply/1049063/?bi=0019f22d884ea1ce47a1235d3d5619c7
Oli miten oli, conversion kit on tehty korvaamaan tuo vahaklöntti. Noita alkuperäisiä saa näköjään fixattuina 180€:oon(+100€ pantti vaihtosasta+lähettelyt) ja "uusia"(lie kuinka vanhoja) 380€:sta ylöspäin
Oon nikkaroinut tuollaisen lisäilmaluistiviritelmän 164 E moottoriin. Mitähän virkaa toi rele toimittaa? Jännitteen voi hyvin napata vaikka puolalta.
Eikö tuohon voi vaan ottaa korvaavan osan jostain tusina B200E koneesta ja ajella taas vuosikymmenet tyytyväisenä?
Kiitos kaikille vastauksista....Eli jos oikeen ymmärsin, tulppaan aikakytkimen paikan, ja laitan sen napin taakse, ryypyn pitäisi toimia, ja se ei sotke "ECUn" muuta toimintaa?