RallyBaron  Samppasport

Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952

  • 78 Vastauksia
  • 27601 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1395
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #15 : 04.08.2019, 13:10:13 »
Pentaa on myöskin makeavesijäähdytteisenä.
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #16 : 04.08.2019, 16:35:24 »
Pentaa on myöskin makeavesijäähdytteisenä.

Eikös tuo ole juuri sama jonka tuossa mainitsin? Oma järjestelmä joka käyttää jäähdytykseen lämmönvaihdinta jossa taas kiertää merivesi.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa 2012

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #17 : 06.08.2019, 17:11:34 »
Komias paatti  :)

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #18 : 07.08.2019, 20:29:01 »
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #19 : 07.08.2019, 20:30:20 »
Hövelillä tuulella, pitäskö harkita B4204T moottorin laittoa, lämmönvaihdin ja raakapumppu laittaa niin olisi ihan mahdollinen  :idiot2:
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa hessu80

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2696
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #20 : 07.08.2019, 20:36:38 »
Hövelillä tuulella, pitäskö harkita B4204T moottorin laittoa, lämmönvaihdin ja raakapumppu laittaa niin olisi ihan mahdollinen  :idiot2:
Unohda. Mikä siinä alkuperäisessä motissa on niin vialla, ettei se kelpaa? Merimoottorit on tehty lähes ikuisiksi.
V90 D3 AWD Business Inscription aut -18, V40 D2 business aut -16

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #21 : 07.08.2019, 22:30:55 »
Unohda. Mikä siinä alkuperäisessä motissa on niin vialla, ettei se kelpaa? Merimoottorit on tehty lähes ikuisiksi.

Ei siinä oo vialla mikään, kunnes toisin todistetaan. :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12484
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #22 : 08.08.2019, 07:34:31 »
Onko konehuone tuossa kuinka ahdas? Jos kerran ollaan tinakonetta laittamassa niin ei muuta kuin 6 sylinterinen sinne ;). Auttaisi siihen meluunkin kun käy tasaisemmin kuin muut.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #23 : 08.08.2019, 07:51:37 »
Onko konehuone tuossa kuinka ahdas? Jos kerran ollaan tinakonetta laittamassa niin ei muuta kuin 6 sylinterinen sinne ;). Auttaisi siihen meluunkin kun käy tasaisemmin kuin muut.

Epäilen ettei mene pituuden puolesta. Muuten on tilaa, onhan tällästä saanut V8silla.




Mut järkevin tässä on rempata tuo jos lohko ja kansi sen sallii ja ajaa tyytyväisenä.  8)

Ensiviikon lomareissun jälkeen olisi aikaa tälläkin ajella.  S*
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12484
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #24 : 08.08.2019, 09:07:58 »
Epäilen ettei mene pituuden puolesta. Muuten on tilaa, onhan tällästä saanut V8silla.




Mut järkevin tässä on rempata tuo jos lohko ja kansi sen sallii ja ajaa tyytyväisenä.  8)

Ensiviikon lomareissun jälkeen olisi aikaa tälläkin ajella.  S*
Joo se pituus voi olla ongelma.

Halvin ratkaisu on rempata nykyinen ja varmasti siihen saa rempan yhteydessä "helpolla" myös lisää tehoa.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #25 : 08.08.2019, 10:02:23 »
Joo se pituus voi olla ongelma.

Halvin ratkaisu on rempata nykyinen ja varmasti siihen saa rempan yhteydessä "helpolla" myös lisää tehoa.

Tehonlisäys sinäänsä toissijainen, ajatus lähinnä tuo kaasarista, ruiskuun ja hiukan taloudellisuutta myös varmuutta. Mutta eiköhän perusteellinen remppa ja sytkän muutos kärjettömään ja muita pikku juttuja tuo varmuutta. Sinälläänhän tossa on iha ok määrä potkua 128hp ilmoitettu.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12484
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #26 : 08.08.2019, 12:43:40 »
Tehonlisäys sinäänsä toissijainen, ajatus lähinnä tuo kaasarista, ruiskuun ja hiukan taloudellisuutta myös varmuutta. Mutta eiköhän perusteellinen remppa ja sytkän muutos kärjettömään ja muita pikku juttuja tuo varmuutta. Sinälläänhän tossa on iha ok määrä potkua 128hp ilmoitettu.
Joo ruiskulla voisi saada taloudellisuutta lisää. Minkähänlainen homma tuohon nykyiseen koneeseen olisi ruisku laittaa?
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Sande

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #27 : 08.08.2019, 14:17:23 »
Pystyy, 1000kg on rekisteriotteessa merkitty painoksi.
Kun olen veneiden kanssa aika paljon touhunnut, niin tuohon valmistajan ilmoittamaan painoon ei ole hirveesti luottamista. Lisäksi painoa tulee helposti muutama sata kiloa lisää varusteista ja aku(i)sta. Mutta ehkä 2 tonnin trailerille voisi mennä nippa nappa? Jos epäilyttää, niin kannattaa punnita.
Volvo XC60 D4 AWD Business Classic Summum A HighTech -17

Poissa mhaimi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 362
  • www.vrcf.fi
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #28 : 08.08.2019, 14:17:39 »
Joo ruiskulla voisi saada taloudellisuutta lisää. Minkähänlainen homma tuohon nykyiseen koneeseen olisi ruisku laittaa?

Tuommonen holleyn efi vois käydä suoraan https://www.holley.com/products/marine_and_powersports/marine/sniper_efi_marine/ eihän tuo toki ilmainen ole.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6134
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Maxxxed's Bayliner Capri Cuddy 1952
« Vastaus #29 : 08.08.2019, 15:33:59 »
Kun olen veneiden kanssa aika paljon touhunnut, niin tuohon valmistajan ilmoittamaan painoon ei ole hirveesti luottamista. Lisäksi painoa tulee helposti muutama sata kiloa lisää varusteista ja aku(i)sta. Mutta ehkä 2 tonnin trailerille voisi mennä nippa nappa? Jos epäilyttää, niin kannattaa punnita.

Itseasiassa rekisteriotteessa lukee 900kg ja on 2vuotta sitten rekisteröity.

Mutta se että mihin sitä luottaa, rekisteriin merkityt massat on yleensä ne johon pitää luottaa. Kuten autossa myös.

Akut ja varusteet, oletan että sisäperämoottorisessa on jo jonkun verran varusteita.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2019, 15:38:02 kirjoittanut Maxxxed »
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

 

RallyBaron  Samppasport