Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien FAQ => Aiheen aloitti: o_j - 17.12.2011, 17:12:15

Otsikko: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
Kirjoitti: o_j - 17.12.2011, 17:12:15
Muistutukseksi itselleni ja muillekkin, aina ei pakosti ole korjauskäsikirjaa luettavilla.

1. vasen takapyörä
2. vasen etupyörä, ylempi, sisempi
3. oikea etupyörä, ylempi, sisempi
4. oikea takapyörä
5. oikea etupyörä, ulompi
6. oikea etupyörä, alempi, sisempi
7. vasen etupyörä, ulompi
8. vasen etupyörä, alempi, sisempi

Kannattaa myös muistaa irrottaa se paineanturin liitin pääsylinterin vierestä, ettei ala varoitusvalo palamaan kojelaudassa.
Otsikko: Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
Kirjoitti: repe28 - 28.12.2011, 20:11:46
Kiitos neuvoista,oli todella hyvä tieto
Otsikko: Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
Kirjoitti: wh - 14.08.2012, 00:36:44
Mikäs tarkoitus tuolla järjestyksellä on  ? muuten jää ilmaa, mutta miksi  ? :idiot2:
Otsikko: Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
Kirjoitti: Toni - 20.09.2014, 19:04:16
aloitetaan järjestelmän kauimmaisesta päästä minne yleensä ilma kerääntyy ja tullaan koko ajan takaisinpäin kunnes ilmataan viimeinen ja lyhin etäisyys pääsylkystä.
Otsikko: Vs: 140-sarjan jarrujen ilmausjärjestys
Kirjoitti: The_OttoB - 20.09.2014, 20:28:29
Itsellä jos on ollut koko jarrujärjestelmä kuivana, olen ottanut takaa palat pois ja pumpannut männät aika ulos, noin loppuunajetun jarrupalan verran. Ilmausruuvi kunnolla auki ja papukaijapihdeillä mäntä sisään. Joskus on ollut hankalaa saada sitä ensimmäistä ilmauskierrosta käyntiin kun se ilmalukko vaan keikkuu edestakaisin taakse menevissä putkissa.