Joo, tuotahan koitin tuossa kuvailla:
Ajeltu viimeaikoina aika paljon lyhyttä siirtymää.
Jos se EGR siellä sitten jämähtänyt enemmän/vähemmän rakosilleen (?) ja lähden paahtamaan pikitietä pitempään, onko vain teoreettinen mahdollisuus,
että ne karstat siellä imupuolella syttyvät ja muovinen imusarja käpertyy rusinaksi nokipalon seurauksena ?
Webastoa olen käytellyt oikeestaan aika paljon ihan mukavuussyistäkin, kun on paljon mukavampaa pakata luunsa jo hiukan lämpimämpään ohjaamoon
jo nytkin, vaikkei pakkasia ole käytännössä vielä ollutkaan ja lämpeneehän masiinakin varsin nopeasti normilämpöihin.
Tuolla aiemmin joku vaan taisi sen rajallisesta toiminnasta ja huoltotarpeista ottaa kantaa..
Tuota vaan koitin hakea, että kenen kukkarolla käydään, jos noin käy ja/tai voiko sen jotenkin näyttää toteen, että tapahtumakulku on saanut alkunsa tuosta auton
moottorin viallisen säätölaitteen toiminnasta, kun raato makaa jossain vakuutusyhtiö häkkiparkissa odottamassa "oikeudenkäyntiä", vaikka täyskasko onkin ?
Jotenkin vaan voisin arvella, ettei vakuutusyhtiötkään ala näitä palovaurioautoja korvaamaan vain ihan hyvää hyvyyttään, jos tuollainen ongelma on tiedossa..
Soppaan vielä lisänä, että varmaan suurin osa autoilijakollegoista tarvitsee oikeasti sitä autoaan siihen siirtymiseen töihin tai töissään muutenkin, vaihtoehtoja ei
ole esim. julkisten kulkuneuvojen muodossa, ei ole toista nelipyöräistä talossa eikä muutakaan kelpoista ratkaisua asiaan, mikä neuvoksi ?
Eipä niitä sijaisautoja taida niin viljalti olla ja onhan niitä autovuokraamojakin, mutta kukahan maksaa ?
Mitäs sanoo raati ?