Samppasport  Futurez

740 talvikäyttis entraamista. entrattu.

  • 104 Vastauksia
  • 26353 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
jos jollain on jotain mustamaalattavaa vielä auton mittaristolukemien paikkansapitävyydestä voi narinat osoittaa yvlootaan tai puhelimella mulle. minen oo ainakaa mittaria rukannu muuten kuin korjaamalla trippimittaria/matkamittaria pyörittävän rattaan. tosin en epäilis yhtään vaikka tämän entinen omistaja olisikin ruuvannut mittaria.ja auton pyyntihintahan ei suinkaan muodostu kilometreistä vaan lähinnä näistä maalauksista/parannuksista. tosin en oo kovin tosissani autoa myymässäkään josta myös osaksi johtuu kova hintapyynti. kyllä mieluusti ite sillä ajelen kun on nykyään hyvässä kunnossa  :pomo: mut jos joku sen 1800€  haluaa ostaa niin ei jää harmittamaan vaikka onki suuresti mennyt aikaa ja vaivaa ja hieman rahaakin.

Auton entinen omistaja olen minä ja myydessäni auton sulle mittarissa oli 437992km. Kuva on juurikin tuon myymäni auton mittaristosta, jonka kerroin sinulle jumittuneen tuohon lukemaan jo ennenkuin itse olin auton ostanut. Mua on ihan turha syyttää mistään mittarin ruuvailuista, vai meinaatko oikeasti alkaa esittämään julkisesti syytöksiä petoksesta?

Pakkohan tähän nyt oli viimein itsekin puuttua, kun niin moni tietää keneltä tämä auto on Ökykiskolle päätynyt...
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
en tässä oo ketään nimennyt kuitenkaan. kys. autolla taitaa olla n. 20 omistajaa ennen minua. "entinen omistaja" voi olla siis ketä vain.
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa njietro

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Kyllä Ökykiskon kanssa taitaa olla toi kaupankäyminen vaikeeta myös niin päin, että Ökäri ostaa ja joku muu myy, vaikkakin noissa allekirjoituksen selvittämättömissä jutuissa on yleensä ollut asetelma toisin päin :).

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
en tässä oo ketään nimennyt kuitenkaan. kys. autolla taitaa olla n. 20 omistajaa ennen minua. "entinen omistaja" voi olla siis ketä vain.

Sinua edeltäneen omistajan käsistä auto kuitenkin lähti matkamittarissaan 437992km ja se ei siitään miksikään muutu. Ite olet ajomäärää vähentänyt!
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa samupyh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 126
  • www.vrcf.fi
Sinua edeltäneen omistajan käsistä auto kuitenkin lähti matkamittarissaan 437992km ja se ei siitään miksikään muutu. Ite olet ajomäärää vähentänyt!

Tämän minäkin pystyn allekirjoittamaan!

ai onko minun autossani jotenkin ulkoisesti tunnistettavissa oleva mittaristo kenties??

Tunnistaisin kyseisen trailerikatoksen pressun ja tuon hiekkatien vaikka koomassa, lukemattomia kertoja tuosta olen ajanut.  ::) Oma seiskani muuten seisoo tuosta pisteestä 10 metriä taaksepäin tallin ovien edessä tälläkin hetkellä...

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
ja kun en ole sitä lukemaa auton mittarista vähentänyt.
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
ja kun en ole sitä lukemaa auton mittarista vähentänyt.

Selitäppä sitten mihin se 437992km hävisi ja tilalle tuli 224000km? Muuten en tähän edes viitsisi puuttua, mutta kun aloit mua syyttelemään petoksesta, niin oli "pakko". Tuolle antamalleni mittarilukemalle löytyy useita todistajia, jotka ovat autolla ajaneet.

Odotan innolla selitystä asialle, vai huijaatko sittenkin itse?
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
mietin vaan että auto kun on siinä kunnossa missä se nyt on niin muuttuuko sen kunto johonkin jos nyt vaihtaisin siihen vaikka 500tkm lukeman omaavan mittariston tai 100tkm lukemalla varustetun mittariston? ainoa mikä silloin muuttuu taitaa olla se lukema tuossa mittaristossa????
vai rapistuuko pellit autom. kun mittaristossa on esim se 500tkm nykyisen 224tkm sijaan?
ostaako ihmiset muuten yleensä auton sokeasti vain tuijottamalla niitä kilometrilukemia??
itse en ainakaan osta vaan omaan senverran näköaistia, ainakin toistaseksi että koitan katsoa myös auton yleistä kuntoa muutenkin.
ei se tee autosta sen huonompaa tai parempaa olkoon ne kilometrit mitä hyvänsä, varsinkin tämän ikäsessä. itellä ollu monta +500tkm ajettua ja ne on joka kerta ollut parempikuntoisia kuin yksikään 300tkm joita olen omistanut. :D
loppuuko tämä paskan jauhaminen jos hommaan jostain 700tkm ajetun mittariston tohon??? sekin olisi väärin jos autolla on oikeasti ajettu "vain" 437992km..
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
Selitäppä sitten mihin se 437992km hävisi ja tilalle tuli 224000km? Muuten en tähän edes viitsisi puuttua, mutta kun aloit mua syyttelemään petoksesta, niin oli "pakko". Tuolle antamalleni mittarilukemalle löytyy useita todistajia, jotka ovat autolla ajaneet.

Odotan innolla selitystä asialle, vai huijaatko sittenkin itse?
missä kohtaa olen sanonut että vrcf käyttäjä kaapeli on ruuvannut ajoneuvoni mittaristoa?? en missään kohtaa.
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi

"Kuiteskin käytetty auto on nähnyt kaikenlaisia omistajia".

"Tuonikäinen seiska on aina yllätyksiä täynnä, ainakin omani ovat olleet..."
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa Suomalaine

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 talvikäyttis entraamista. entrattu.
« Vastaus #100 : 06.01.2014, 03:08:09 »
Eiköhän tää oo ihan selvä homma, Kaapelilta lähtiessaan oli  437992km mittarissa ja sit sun aikana siitä hävis reilusti kilsoja ja myönsit vielä että olet korjauttanut mittariston. Eihän tässä nyt helvetti ole mitään epäselvää, Sinä, Ökykisko, Kusetat ja olet todistettavasti valheellisesti väärentänyt/laittanut korjaajan väärentämään mittarilukeman.
BMW 5

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 talvikäyttis entraamista. entrattu.
« Vastaus #101 : 06.01.2014, 03:10:56 »
miten valheellisesti väärennetään? tarkoittaako se siis oikein tehtyä???
mittarinvaihto ei tietääkseni ole lainmukaan kiellettyä.
ja kyseisen auton mittariston lukemaa EN ole ruuvannut.
ehkä siinä saattaa olla eri auton mittaristo? :)
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa Ökykisko

  • Käyttäjällä hoitamattomia kauppoja. T:Ylläpitö
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 302
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 talvikäyttis entraamista. entrattu.
« Vastaus #102 : 06.01.2014, 03:12:22 »
rupeaa yhä enemmän epäilyttämään tampereen suunnalla kaupanteko jos auton ostamisesta tulee tällanen souvi :D
Käyttäjällä Ökykisko on selvittämättömiä kauppoja, ks. tarkemmin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=126.msg747348#msg747348

Poissa Kaapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • Voi miksi taas?
mietin vaan että auto kun on siinä kunnossa missä se nyt on niin muuttuuko sen kunto johonkin jos nyt vaihtaisin siihen vaikka 500tkm lukeman omaavan mittariston tai 100tkm lukemalla varustetun mittariston? ainoa mikä silloin muuttuu taitaa olla se lukema tuossa mittaristossa????

Myyntihintaan mittarilukemalla on merkitystä. Kuntoon sillä ei välttämättä ole suoraa korrelaatiota, mutta olisi syytä mainita rehellisesti ajokilometrien todellinen määrä.

loppuuko tämä paskan jauhaminen jos hommaan jostain 700tkm ajetun mittariston tohon??? sekin olisi väärin jos autolla on oikeasti ajettu "vain" 437992km..

Paskaa täällä ei ole jauhettu, vaan kerrottu suuntaa antava ajomäärä ja se, kuka mittaria on ruuvannut (sinä).

missä kohtaa olen sanonut että vrcf käyttäjä kaapeli on ruuvannut ajoneuvoni mittaristoa?? en missään kohtaa.

Edellinen omistaja olen minä, joten syytös on aikalailla suora. Tunnusta nyt vaan tekosesi ja paranna tapasi, niin asiaan saadaan päätös. Tasan niin kauan, kuin syytät edellistä omistajaa mittarin ruuvaamisesta, tulen kertomaan jo monesti edellämainitun totuuden.
Volvot: V70 D5 '05, 940 Turbo '98,  240 "Drifter" '88
Autot: Pontiac Tempest 2D HT '67, Pontiac Bonneville '79, VW Kupla '65, VW T1 '62
"Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut..."

Poissa Fuse

  • Rommiahdettu
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 521
  • Volvo R-Sport - Equipment for the car enthusiast.
    • Volvo300Mania.com
Vs: 740 talvikäyttis entraamista. entrattu.
« Vastaus #104 : 06.01.2014, 03:14:43 »
Tämä ei ole enää projektiosioon kuuluvaa juttua tuo auton myyntikeskustelu ja koska topicin aloittaja/auton myyjä on alkanut tänään epämääräisesti poistelemaan vanhoja viestejään ja auton kuntoon liittyviä projektikuvia, laitetaan topic lukkoon toistaiseksi ja päätetään myöhemmin mitä tälle tehdään. Ja toisaalta jos ei ole projektikertomusta, ei ole projektiakaan.
“Buy land, they're not making it anymore” - Mark Twain

 

Autoracing  KL-varaosat