RallyBaron  Samppasport

240 Turbo museo kuosiin

  • 22 Vastauksia
  • 7567 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #15 : 25.11.2012, 22:00:03 »
Se sähköinen nopeusmittari on vuosimalliin 1986 tullut uudistus.
Jäitä housuun!

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #16 : 25.11.2012, 22:09:01 »
No se siitä kuningas ideasta  :-\

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #17 : 25.11.2012, 23:13:09 »
Tosin ei ne vaijerilähdöllä olevat M47:t kovin harvinaisia ole kun minäkin oon moista käpälöiny viikko sitten :P

Mutta M46 kestää paremmin ja nappivitonen on kiva toimiessaan.
Jäitä housuun!

Poissa Jaakko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #18 : 25.11.2012, 23:16:46 »
Elinten luvuttaja turbolle löytyi lähistöltä,240-92 farkku saa toimia lukkoperän ja kojelaudan luovuttajana,harkitsen myös m47 siirtoa 46.sen tilalle.

Peltityöt ja maalauksen annan suosiolla ammattimiehelle keväällä.

Taitaa olla toi 92 kojelauta jo ilman sitä kojelaudan päällä olevaa kaiutinririlää/reikää ja perässä on anturillinen koppa joka ei myöskään kuulu alkuperäiseen turboon. Tuskin huomataan museoleimalla mutta jos museoidaan niin museoidaan sitten kunnolla  :pomo:
« Viimeksi muokattu: 25.11.2012, 23:18:28 kirjoittanut Jaakko »
1983 240 Turbo 16V / GS6-37DZ
2004 V70 R M66 AWD

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #19 : 25.11.2012, 23:22:51 »
Taitaa olla toi 92 kojelauta jo ilman sitä kojelaudan päällä olevaa kaiutinririlää/reikää ja perässä on anturillinen koppa joka ei myöskään kuulu alkuperäiseen turboon. Tuskin huomataan museoleimalla mutta jos museoidaan niin museoidaan sitten kunnolla  :pomo:
Mä voisin tehdä vaihtokauppaa, mulla on ehjä '84 kojelauta kiinni omassani ;D Perän kopan vaihto nyt on helppoa ku lapsen lyöminen.
Jäitä housuun!

Poissa Rudi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • Kesällä 740 ja TT600R
    • www.theyoungers.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #20 : 26.11.2012, 13:28:20 »
Tosin ei ne vaijerilähdöllä olevat M47:t kovin harvinaisia ole kun minäkin oon moista käpälöiny viikko sitten :P

Mutta M46 kestää paremmin ja nappivitonen on kiva toimiessaan.

Ehdottomasti M46 sinne. Ei semmoisen M46 ylivaihteen korjaaminenkaan mitään rakettitiedettä ole. Työläin homma on pudottaa se ylivaihde paikoiltaan, mutta senkin voi tehdä irrottamatta koko laatikkoa. Siis jos minäkin olen semmoisen osannut korjata. :) Noita ylivaihdeyksiköitäkin taitaa olla aika paljon ehjiäkin porukoilla nurkissa kun noita M46-loodat on tehokkaammissa vähän kulutustavaraa.

"Ei taidolla vaan tuurilla..."

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #21 : 26.11.2012, 14:26:00 »
Ehdottomasti M46 sinne. Ei semmoisen M46 ylivaihteen korjaaminenkaan mitään rakettitiedettä ole. Työläin homma on pudottaa se ylivaihde paikoiltaan, mutta senkin voi tehdä irrottamatta koko laatikkoa. Siis jos minäkin olen semmoisen osannut korjata. :) Noita ylivaihdeyksiköitäkin taitaa olla aika paljon ehjiäkin porukoilla nurkissa kun noita M46-loodat on tehokkaammissa vähän kulutustavaraa.
Siinä on sit kyllä tuurista kiinni kummat o-renkaat sinne menee. Paksumpia ei useimmista puljuista löydy
No kun halvalla sai.

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #22 : 26.11.2012, 21:07:44 »
Hyvä, että näitäkin entisöidään edes muutama.  ;)






Btw, mul ois ylimääräiset Virgot nurkissa, ja samalla reissulla voit poistaa varalle turbosta irrotetun m46:sen.  :D   Lahden seudulla jos kiinnostaa ja YV:llä lisää, kun kyselit tossa ekalla sivulla noita vanteita...

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron