Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

LH 2.4:n säätäminen

  • 1111 Vastauksia
  • 426941 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jara_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • Wäärin Wirittäjä #7
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #450 : 22.09.2015, 07:20:19 »
Tähän väliin muistutus, että hollannista saa hukkakipinääkin...
Jos haluaa asentaa jakajan vaikka kirjahyllyyn.  :D

Paljoko se paketti tuli kustantamaan kaiken kaikkiaan ?   :)
Volvo 945 B230FK+M90 vm.-95 harraste kampe
Volvo 945 B230FD käyttis
EX: 745 740, 240, 340, 3 Mersua, 4 Nissanin Maasturia/lavuria, 7 Toyotaa, 2 Fordia, isuzu, vw golf&passat ja yks fiat

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #451 : 22.09.2015, 20:04:47 »
Paljoko se paketti tuli kustantamaan kaiken kaikkiaan ?   :)
Itse kyselin ja hinnat olivat nämä:
-Plug&Wiring loom, €45,00 including 21% Dutch Tax
-Wasted Spark PCB with connectors, €55,00 including 21% Dutch Tax

Taas koko satsi sisältäen kaiken 350€ + postit

Koko satsissa siis:
-Venakopan tiiviste
-Puola + teline
-Tulppa kannenpäähän + tuki sille
-Johdot
-EZK piiri
-Tulpat + tulpanjohdot
-ym.

Tuonne vaan sähköpostia enkuksi, mukava kaveri :)
info@bijlsmatechnicalinnovations.nl

Tässä kokonaan kaikki:


-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Kari Grandi 240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #452 : 22.09.2015, 21:17:50 »
Juurikin näin... Päätyjakassa apuakselin asennolla ei ole merkitystä, mutta pystyjakassa se on hyvä olla kohillaan  :)

No kuinka kohillaan sen on hyvä olla pystyjakajassa?

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3759
  • 195hv/406Nm
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #453 : 22.09.2015, 22:02:35 »
No kuinka kohillaan sen on hyvä olla pystyjakajassa?
jos se on hyvä olla kohillaan nii eikös se sillon ole kohdallaan  :idiot2:
pistä väärin nii ei oo kohillaan  ::)

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #454 : 22.09.2015, 22:19:44 »
No kuinka kohillaan sen on hyvä olla pystyjakajassa?

Sielähän on apuakselissa ne ajoitusmerkit sitä varten :idiot2: ja sen jakajan kärjen pitäisi olla osoittamassa n. klo 13 kohti. En muista tarkkaan..

Kyllä tuokin löytyy täältä foorumilta kun ettiskelee :)
« Viimeksi muokattu: 22.09.2015, 22:21:42 kirjoittanut razori »

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #455 : 26.10.2015, 21:10:25 »
onko täällä kukaan löytäny xdf:fää b234f  549 binille? otin jo sähöpostilla yhteyttä jaybeezeen vaan ei oo hänkään vastannu että onko tuohon yhteensopivaa xdf:fää
LH&ostrich

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #456 : 26.10.2015, 23:22:20 »
onko täällä kukaan löytäny xdf:fää b234f  549 binille? otin jo sähöpostilla yhteyttä jaybeezeen vaan ei oo hänkään vastannu että onko tuohon yhteensopivaa xdf:fää

Tuskin on, aika harvassa nuo kaikki muut kuin turbo binit. Tietenkin jos osaa etsiä niin löytää kyllä perus kartat jne ja voi tehdä oman XDF:n. (Mikallahan homemade XDF 954/B230FT)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #457 : 27.10.2015, 21:45:23 »
täytyy kilauttaa kaverille (mikan) ja pyytää neuvoa tuon tekoon.. ihmisethän näitä on värkänny ennenki :)
LH&ostrich

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #458 : 27.10.2015, 22:06:53 »
täytyy kilauttaa kaverille (mikan) ja pyytää neuvoa tuon tekoon.. ihmisethän näitä on värkänny ennenki :)

Onko 16v ja 8v binääreissä hirveästi eroa? Helpompi aloittaa 8v pohjalta jos ei suuria eroja...  :)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #459 : 28.10.2015, 19:32:42 »
no sepä juuri kun ei oo saanu auki että onko siellä kuinka julmia eroja, kartat on ainaki 8v turbo vs 16v turbo ihan erinlaiset (luonnollista) mutta muuta en oo saanu vielä pengottua. opetellessa menny aika
LH&ostrich

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #460 : 28.10.2015, 22:49:07 »
no sepä juuri kun ei oo saanu auki että onko siellä kuinka julmia eroja, kartat on ainaki 8v turbo vs 16v turbo ihan erinlaiset (luonnollista) mutta muuta en oo saanu vielä pengottua. opetellessa menny aika

Onko muihin 16v vapareihin xdf (käyttäen sitä, tai ottamalla vain kartan sieltä)? Periaatteessa siellä ei järjettömiä eroja voi olla jos, immu ja suuttimet samat. Jos jostain saisi pää(korjaus)kartan niin loput varmaan voisi olla ihan 8v.

Varmaan oot näitä miettiny, kuhan ääneen ajattelen.  :)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #461 : 29.10.2015, 07:41:59 »
oon tuumaillu joo, vaan ku en saa mitään 16v biniä auki :D turbon binin sain, ja sille tulee käyttöä tulevaisuudessa. itekki mietin tuotakin että onkohan eroja isommin jos suuttimet ja immu on sama, ja näissähän 16v on 010 immu, pitäisi vastata -012
LH&ostrich

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #462 : 29.10.2015, 17:10:14 »
oon tuumaillu joo, vaan ku en saa mitään 16v biniä auki :D turbon binin sain, ja sille tulee käyttöä tulevaisuudessa. itekki mietin tuotakin että onkohan eroja isommin jos suuttimet ja immu on sama, ja näissähän 16v on 010 immu, pitäisi vastata -012

Lähinnä kysymys: jos auto vapari 16v, miksi vapari biniä pitää edes rönkkiä?  :)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa lakeshead

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 786
  • Osta Volvo voimapesä, korjaa sitä koko kesä
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #463 : 29.10.2015, 20:01:49 »
Miten rajotinta nostetaan? kuinka korkeelle sen voi nostaa?
eikös sen jollain saanut ainakin 7500 rpm nostettua?

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #464 : 29.10.2015, 20:16:04 »
Lähinnä kysymys: jos auto vapari 16v, miksi vapari biniä pitää edes rönkkiä?  :)

Vastaus: King alcohol :D kokeilla saako tuon viinalla kukkumaan ja sitten turbotusta silmälläpitäen tulevaisuudessa.
LH&ostrich

 

Ateho  Elekma