Proturbo  Autodiagnoosi

LH 2.4:n säätäminen

  • 1111 Vastauksia
  • 424845 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Arzi95

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1065 : 23.07.2019, 07:58:53 »
Mitenkäs sitä syttyy säädellään? Siis tietysti ostrich kiinni ja samalla tavalla xdf auki ja tukimaan, mutta siis mitä ja mihin suuntaan ?
Anteeksi hivenen vajaat kysymykset, vasta eka auto mitä rupesin "virittämään" :D

Poissa Temmi

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • -
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1066 : 06.08.2019, 12:27:00 »
Entiedä onko oikea alue kysyä, mutta kysytääs silti. Onko kukaan käyttänyt tätä immiä vinokoneessa? Vai kannattaako suosiolla vain purkaa ja ottaa käytössä olevasta alkuperäisestä -016 immistä sisuskalut tuon immin putkeen?
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/luftmassematare-960-012-.html

Poissa Notn4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 177
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1067 : 07.08.2019, 00:33:21 »
Entiedä onko oikea alue kysyä, mutta kysytääs silti. Onko kukaan käyttänyt tätä immiä vinokoneessa? Vai kannattaako suosiolla vain purkaa ja ottaa käytössä olevasta alkuperäisestä -016 immistä sisuskalut tuon immin putkeen?
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/luftmassematare-960-012-.html

Eikös tuo ole juuri se 012 IMMu mitä kaikki käyttävät vinokoneen virityksessä? Tuo hinta vaan sen verran matala että tuskin aito Bosch.

Voihan sitä hommata juuri tuo KLän 012 ja jos on kopio ja hajoaa niin siitähän sit saa sen 3" rungon mihin heittää omat 016 aivot.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1068 : 07.08.2019, 18:09:35 »
Kopio immuhan tuo. Halvemmalla pääsee kun tilaa ebaysta. Se A8 audin immu swappi ois mielenkiintonen kyllä.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1069 : 07.08.2019, 18:57:02 »
Kopio immuhan tuo. Halvemmalla pääsee kun tilaa ebaysta. Se A8 audin immu swappi ois mielenkiintonen kyllä.
Sen datalehti on suojattu, joten pikkuisen saa iteroida arvoja.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1070 : 07.08.2019, 19:51:55 »
Sen datalehti on suojattu, joten pikkuisen saa iteroida arvoja.

Mikä immu se edes on, mitään numeroa sille?  :)
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1071 : 07.08.2019, 20:16:18 »
Mikä immu se edes on, mitään numeroa sille?  :)

Voin katsoa kun jahka menen töihin. Mut 80 mm. Semmoisesta eestiläisestä maasikaan törmänneestä V8 Audista. On siinä Audin ja Boschin numerot mutta Boschin syväkurkku ei päässyt edes katsomaan arvoja.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1072 : 17.08.2019, 11:31:17 »
Voin katsoa kun jahka menen töihin. Mut 80 mm. Semmoisesta eestiläisestä maasikaan törmänneestä V8 Audista. On siinä Audin ja Boschin numerot mutta Boschin syväkurkku ei päässyt edes katsomaan arvoja.

Juu ei mitää paniikkia, mielenkiinnosta vaan joku ratkasu 016 isompaan. 012 kun ei oikeastaan enään ole... Hölmö vaihtaa pikku viri b230ft ruisku yhden immun takia.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1073 : 26.08.2019, 03:08:23 »
Työnsin ainoon tontilta löytyvän -012 imm kiinni kun fefe alko vittuilemaan  :-\ Ei se kyllä seurannu mitenkään loogiikisesti kaasun käyttöä. Hyvää korvaajaa odotellessa kun ei noita immuja uusia saa käytetytkin on kohta kiven alla  :-\

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1074 : 26.08.2019, 13:15:16 »
Ecumasterilla on purkki jolla lmmu korvataan map anturilla.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1075 : 27.08.2019, 15:59:27 »
Ecumasterilla on purkki jolla lmmu korvataan map anturilla.

Väittävät vielä että toimisi hyvin. Ainoa ongelma tosin kuinka paljon järkeä enään käyttää lh:ta koko kuviossa sitten...
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1076 : 27.08.2019, 16:21:14 »
Väittävät vielä että toimisi hyvin. Ainoa ongelma tosin kuinka paljon järkeä enään käyttää lh:ta koko kuviossa sitten...

Oon miettiny samaa, uus plus -malli maksaa suomessa about yhtäpaljon kuin atecu (tosin silti halvempi kuin uus iso maf) :-[
Ja jos oikein kyseistä purkkia oon tajunnu niin silti pitäis vähän aikaa olla järissään oleva maf että saa ajettua ne vastaavat emulointikartat  ;D

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1077 : 27.08.2019, 16:25:47 »
Oon miettiny samaa, uus plus -malli maksaa suomessa about yhtäpaljon kuin atecu (tosin silti halvempi kuin uus iso maf) :-[
Ja jos oikein kyseistä purkkia oon tajunnu niin silti pitäis vähän aikaa olla järissään oleva maf että saa ajettua ne vastaavat emulointikartat  ;D

Jep, ongelmana vaan se ettei pikkuviri vinokoneet tarttis oikeasti mitään muuta ecua. Aikamoinen duuni vaihtaa ecua, johtosarjaa muutella, ajaa kartat ja blä blä.
Siis jos vaihtoehto olisi laittaa immun ja vaihtaa lastun.

Ei sillä, että olis yhtään turbo vinokasta edes pihassa...

Kaikkiin virivehkeisiin ecun vaihto on ihan perusteltua, pikkuviri käyttiksiin ei.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1078 : 27.08.2019, 22:31:36 »
Joo sitten kun kyseessä on 940 niin se johtosarja on suht työmaa, kun ei ole erillistä ruiskun johtosarjaa jonka saa irti ja korvattua uudella. Tehtiin yhteen 240 johtosarja jolla Maxxecu liitettiin auton sähköihin orgisliittimillä.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2388
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 2.4:n säätäminen
« Vastaus #1079 : 27.08.2019, 22:36:15 »
Väittävät vielä että toimisi hyvin. Ainoa ongelma tosin kuinka paljon järkeä enään käyttää lh:ta koko kuviossa sitten...

Niin siihenhän saa omat kartat ja lisäohjauksia. Nakutunnistukset jäisi EZK:lle.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

 

Elekma  Autoracing