https://drive.google.com/file/d/1qK81A7c-d88ovT4UZylpBAxTzc5QKXFV/view?usp=sharingSiinäpä Speeduino 2020/05 koodin .msq B200F:lle vakiojakajalla. Senverran muutoksia PnP-asennuksessa on tehtävä jos tuota käyttää, että laittaa 850 10-venasen IAT:n ja potikkamallisen TPS:n.
IAT on jokatapauksessa pakollinen varuste Speeduinoa käytettäessä, mutta jos TPS:ää ei halua asentaa niin vakiosta kaasuasennon tunnistimesta on otettava töpseli irti ja asetuksista muutettava kiihdytysrikastukset MAP-pohjaiseksi. Sekin ihan toimiva ratkaisu. Laajakaistalambda on myös erittäin hyvä, muttei täysin pakollinen varuste.
Ps. tuokaan ei täydellinen ole, pienellä hieromisella tulee parempi, mutta useita kuukausia tuolla tuli ajettua, ennenkuin vaihdoin hukkakipinäsytyn ja suuttimet isompiin. Syy suuttimien vaihtoon oli vakiosuuttimien vuoksi tarvittu hervottoman iso req. fuel arvo, jota vain halusin pienemmäksi ja sattui olemaan hyllyssä suuttimia.
PPs. Auto lähtee viikon päästä purkuun joten tämä tarina päättyy. Olenpahan todistanut itselleni ja muille että Speeduino on täysin kelvollinen moottorinohjain vaikka jokapäiväiseen ajoon. Ja päästöistäkin meni viime syksynä läpi että heilahti.