Autoracing  KL-varaosat

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Myydään varaosat / B18/B20 pentan tupla strömbergit
« Uusin viesti kirjoittanut JJ- 22.04.2024, 13:24:22 »
Kuivassa varastossa pitkään olleet kaasarit, imusarja, veneputsari ja automallin putsarikotelo.

Vaatii vähintäänki puhdistuksen.

Hp 200e koko setti

Nouto vihdistä niin voi samalla todeta kunnon.

Yv / o 4 o 796 2773







92
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 D3 2016 , stop / start akku
« Uusin viesti kirjoittanut Joukor 22.04.2024, 13:06:10 »
Kiitos. Molempiin ( manuaali / automaatti ) siis vaihdetaan AGM start/stop akku
Jotenkin outoa, mutta so  w ..  :-)


93
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: Plugareiden rehellinen kulutus ja range
« Uusin viesti kirjoittanut Ribbe 22.04.2024, 12:34:56 »
Ei se taida sentään pakokaasuaan kabiiniin ohjata  :o
Totta, siinä  hukkuu lämpöä.
94
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 D3 2016 , stop / start akku
« Uusin viesti kirjoittanut ErkkiXC 22.04.2024, 11:39:03 »
Ainakin XC70:sen manuskassa lukee näin:

"TÄRKEÄÄ
Vaihdettaessa käynnistysakku Start/Stoptoiminolla
varustetussa autossa pitää
asentaa oikean tyyppinen akku, EFB14
käsivalintaisella vaihteistolla ja AGM15
automaattivaihteistolla varustetussa
autossa.
Vaihdettaessa apuakku pitää asentaa
AGM-tyyppinen akku."
95
200 / Vs: 240 etupuskurin reikien paikkaus
« Uusin viesti kirjoittanut mtuitto 22.04.2024, 11:32:10 »
Tuo voisi olla hyvä vaihtoehto. Saa varmastikin sulateltua kiinni.  O0
96
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / V60 D3 2016 , stop / start akku
« Uusin viesti kirjoittanut Joukor 22.04.2024, 10:33:30 »
Volvolla tuo maksaa n satasen, tässä Exiden vastaava :

https://www.mekster.se/exide-exide-start-stop-auxiliary-ek091-9-ah-679413.html?gad_source=1


Kompatibla fordon
VOLVO 31296300
VOLVO BM 31296300

Onko tuon pikkuakun oltava AGM vai EFB ?
kysymys siksi, että auton iso akku ei ole AGM

Auto on  manuaali.
97
Myydään Racingosat / D5252T TDI ajamaton virikansi
« Uusin viesti kirjoittanut Tico 22.04.2024, 09:52:41 »
Täyskunnostettu ja kunnostuksen jälkeen ajamaton TDI kansi tuplajousilla ja R-koneistuksen virinokalla jäi ylimääräiseksi. Taso plaanattu, seetit ja ohjurit tehty, sekä kanavista piikattu nokikertymät pois ja pahimmat valuröpöt tasoitettu. Ehdoton lisä, jos meinaa laittaa isompaa ahdinta ja pyörittää korkeammalle. Mukaan Elring kansipahvi ja muut tarvittavat tiivisteet.

400e

Nouto Sipoosta. O5O 332 1344 / YV
98
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / S90
« Uusin viesti kirjoittanut zombiland 22.04.2024, 09:28:43 »
Moi! Kiinnostaisi S90 d3-d4 vm -16 eteen päin, jos autolla on ajettu jo yli 300tkm onko oltava huolissaan koneen kestävyydestä, oletetaan että huollot on tehty asian mukaisesti?
99
Liekkö syynä Hallituksen jakeluvelvoitteen laskeminen, vai mikä mutta, nyt kevään aikana E85:sta on saanut järjelliseen hintaan.

Päivän hinnoilla 95E-1.788 ja E85-1.299, eli vertailukelpoinen E85 hinta 1,663
100
Yleiset autojutut / Vs: Liqui moly lisäaine bensan sekaan
« Uusin viesti kirjoittanut hespa 22.04.2024, 08:23:35 »
Kyllä nuita erilaisia suuttimienpuhdistus mömmöjä on tullut kokeiltua ja jos on ollut autossa tukkeumaa niin kyllä joka ikinen kerta on käynti parantunut ja kulutus tippunut.

Onhan se nyt ihan selvää jos bensa kaadetaan letkulla palotilaan VS sumutetaan kunnolla oikeaan aikaan, että kumpi on energia ystävällisempi tapa.
                                                    (lue: paska sumu ruiskulla)

Skeptikot väittäkööt mitä tahtovat kun eivät ole edes todennäköisesti kokeilleet mitään lisäaineita, saatikka ottaneet mitään testituloksia ylös.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
RallyBaron  Samppasport