Futurez  Kulkukoira

Nettiauto.com / Blocket.se...ym

  • 1274 Vastauksia
  • 160472 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HTVR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 267
  • Voiko autoja olla liikaa
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #150 : 24.03.2021, 14:56:00 »
Pikasesti Bilsun sivujen kautta alustanumeron tarkistaminen paljastaa että -90 vm. on kyseessä ja alunperin B200E koneella, sekä Belgiassa myös valmistettu joten olisko tuo tuotu jostain Länsi-Euroopasta tai jostain kenties Etelä-Amerikasta?
Joskus ehkä vielä käytössä: 945 Turbo B230FK+M90 1996

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #151 : 24.03.2021, 16:04:41 »
Vuosimallista päätellen vois olla keula ja takavalot vaan vaihdettu
Kyllä noita on ihan tehty, ja keulan pellit ei näytä vaihdetuilta, ajovalojen tykönä joutuu kuitenkin ihan vaihtelemaan kiinteitäkin korin osia että saa nuo istumaan. Ja ilmeisesti itä-euroopassa noita katittomia on haluttu enempi ku täälä niin k-jettiläisiä oli ainakin -90, en tiedä sitten että oliko se jo viimenen vuosi.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #152 : 24.03.2021, 18:54:56 »
Tommonen manuaali facelifti vois mennäkin, myös V50:nä.
Tässähän olis speksit ja habitus aika kohillaan, vaikkei fl olekaan: https://www.nettiauto.com/volvo/v50/12009084 Yhdistyksen tarra löytyy, kenes tämä on?
V40 T2 -17
Kuvat

Paikalla nall3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 514
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #153 : 25.03.2021, 08:26:18 »
Kaiken olen luullut jo näkeväni nettiauton kaupoissa 15 vuoden aikana, mutta vielä jotain outoa tarjottiin vaihdossa, vaikka selkeästi kirjoitin ilmoitukseen, etten huoli vaihdossa mitään. Nimet poistin tuosta vaihtoilmoituksesta.

**Tervehdys, olen taidemaalari xxxxxxx ja katselin netistä autoasi. Oletko sinä kuvataideihmisiä, kiinnostaisiko vaihtaa Volvo taiteeseen? Voisin antaa noin 1500 euron arvosta (mitään välirahaa ei tarvita enkä käytä käteistä näihin kauppoihin ollenkaan) Stadi-, (toisinaan manse-)-, Lahti- tai moottoripyörä- tai autoaiheista taidetta tai teen toiveesi mukaan erikseen, myös luonto- ja meriaiheet ym sekä Lapin-maisemat onnistuvat.
Maalaan urbaania taidetta ja erityisesti nuoretkin ovat kovasti tykästyneet tauluihini, joissa olen käyttänyt aihepohjana myös suomalaista rock-lyriikkaa mm.
Hectorilta, Juice Leskiseltä, Ultra Bra:lta, Maaritilta ja Heikki Salolta sekä olen tehnyt yhteistyötä myös Aki ja Mika Kaurismäen kanssa. Löytyy myös tauluja rock-lyriikkaan Tuomari Nurmiolta, Nightwishiltä, Amorphikselta, Eppu Normaalilta ja monelta muulta, joiden rock-maailma sivuaa omaani. Kuvia uusista ja olemassaolevista teoksista lähetän heti tarvittaessa. Tästä vaihtokauppaideastani voi lukea enemmän klikkaamalla nimelläni Iltalehdestä, Aamulehdestä ja Etelä-Suomen Sanomista. Tauluihini voi tutustua esimerkiksi www. Xxxxx, xxxxxxxx, Instagramissa xxxxxxxartist sekä Facebook Artist xxxxxxxx; xxxxx esillä olevat teokset eivät ole saatavissa. Olen Taidemaalariliiton ja Suomen taiteilijaseuran jäsen ja taiteilijamatrikkelissa.
Monet taidekeräilijät ovat alkaneet pitää minun teoksiani jo keräily- ja kulttiesineinä, joten nyt kannattaa aloittaa niiden hankinta!
Se, miksi tarjoan tuotteestasi hintaansa nähden enemmän taidetta, on että gallerianäyttelyissä taiteilijan osuus kulujen jälkeen on 30%. Tässä tapauksessa siis myyjä saa tuon erotuksen. Tiivistettynähän taiteen hinta on provisio+arvonlisävero ja taiteilijan taulukonmukainen menestyskerroin.
Huom! Liikkeellä on myös minun nimissäni huijausviestejä ja minä voin vahvistaa lähettäneeni tämän viestin sähköpostissa xxxxxx@gmail.com. Jos olette saanut tällaisen väärän henkilön lähettämän viestin, olisin iloinen, jos ilmoittaisitte siitä, niin voin antaa asian virkavallan tutkintaan. Kiitos!
Rahaa en näissä kaupoissa käytä.
Teen myös tilauksia autoista, veneistä, koirista, tauluista, prätkistä ym hintaluokissa 200-5000e!
Terveisin xxxxxx, taidemaalari
Hollola.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #154 : 25.03.2021, 08:52:07 »
Kaiken olen luullut jo näkeväni nettiauton kaupoissa 15 vuoden aikana, mutta vielä jotain outoa tarjottiin vaihdossa, vaikka selkeästi kirjoitin ilmoitukseen, etten huoli vaihdossa mitään. Nimet poistin tuosta vaihtoilmoituksesta.

**Tervehdys, olen taidemaalari xxxxxxx ja katselin netistä autoasi. Oletko sinä kuvataideihmisiä, kiinnostaisiko vaihtaa Volvo taiteeseen? Voisin antaa noin 1500 euron arvosta (mitään välirahaa ei tarvita enkä käytä käteistä näihin kauppoihin ollenkaan) Stadi-, (toisinaan manse-)-, Lahti- tai moottoripyörä- tai autoaiheista taidetta tai teen toiveesi mukaan erikseen, myös luonto- ja meriaiheet ym sekä Lapin-maisemat onnistuvat.
Maalaan urbaania taidetta ja erityisesti nuoretkin ovat kovasti tykästyneet tauluihini, joissa olen käyttänyt aihepohjana myös suomalaista rock-lyriikkaa mm.
Hectorilta, Juice Leskiseltä, Ultra Bra:lta, Maaritilta ja Heikki Salolta sekä olen tehnyt yhteistyötä myös Aki ja Mika Kaurismäen kanssa. Löytyy myös tauluja rock-lyriikkaan Tuomari Nurmiolta, Nightwishiltä, Amorphikselta, Eppu Normaalilta ja monelta muulta, joiden rock-maailma sivuaa omaani. Kuvia uusista ja olemassaolevista teoksista lähetän heti tarvittaessa. Tästä vaihtokauppaideastani voi lukea enemmän klikkaamalla nimelläni Iltalehdestä, Aamulehdestä ja Etelä-Suomen Sanomista. Tauluihini voi tutustua esimerkiksi www. Xxxxx, xxxxxxxx, Instagramissa xxxxxxxartist sekä Facebook Artist xxxxxxxx; xxxxx esillä olevat teokset eivät ole saatavissa. Olen Taidemaalariliiton ja Suomen taiteilijaseuran jäsen ja taiteilijamatrikkelissa.
Monet taidekeräilijät ovat alkaneet pitää minun teoksiani jo keräily- ja kulttiesineinä, joten nyt kannattaa aloittaa niiden hankinta!
Se, miksi tarjoan tuotteestasi hintaansa nähden enemmän taidetta, on että gallerianäyttelyissä taiteilijan osuus kulujen jälkeen on 30%. Tässä tapauksessa siis myyjä saa tuon erotuksen. Tiivistettynähän taiteen hinta on provisio+arvonlisävero ja taiteilijan taulukonmukainen menestyskerroin.
Huom! Liikkeellä on myös minun nimissäni huijausviestejä ja minä voin vahvistaa lähettäneeni tämän viestin sähköpostissa xxxxxx@gmail.com. Jos olette saanut tällaisen väärän henkilön lähettämän viestin, olisin iloinen, jos ilmoittaisitte siitä, niin voin antaa asian virkavallan tutkintaan. Kiitos!
Rahaa en näissä kaupoissa käytä.
Teen myös tilauksia autoista, veneistä, koirista, tauluista, prätkistä ym hintaluokissa 200-5000e!
Terveisin xxxxxx, taidemaalari
Hollola.
:2funny:

Minulle tarjottiin yhdesät Hiluxista 50€ kuormaa jäätelöä joskus.

Paikalla nall3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 514
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #155 : 25.03.2021, 09:15:14 »
:2funny:

Minulle tarjottiin yhdesät Hiluxista 50€ kuormaa jäätelöä joskus.
On moottorisahaa, moottorikelkkoja, sorvia, sähkökitaraa, osamaksulla ostoa, puoleenhintaan olisi jollekkin yksinhuoltajalle pitänyt myydä auto, koska juuri se myytävä auto olisi sellainen, mihin mahtuu lapset jne... ja sekin loppu tietysti osamaksulla. Koitettu noin tunteisiin vedota ja kai noihin joku tarttuu hyvää hyvyyttään.

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #156 : 25.03.2021, 16:37:20 »
Kaiken olen luullut jo näkeväni nettiauton kaupoissa 15 vuoden aikana, mutta vielä jotain outoa tarjottiin vaihdossa, vaikka selkeästi kirjoitin ilmoitukseen, etten huoli vaihdossa mitään. Nimet poistin tuosta vaihtoilmoituksesta.

**Tervehdys, olen taidemaalari xxxxxxx ja katselin netistä autoasi. Oletko sinä kuvataideihmisiä, kiinnostaisiko vaihtaa Volvo taiteeseen? Voisin antaa noin 1500 euron arvosta (mitään välirahaa ei tarvita enkä käytä käteistä näihin kauppoihin ollenkaan) Stadi-, (toisinaan manse-)-, Lahti- tai moottoripyörä- tai autoaiheista taidetta tai teen toiveesi mukaan erikseen, myös luonto- ja meriaiheet ym sekä Lapin-maisemat onnistuvat.
Maalaan urbaania taidetta ja erityisesti nuoretkin ovat kovasti tykästyneet tauluihini, joissa olen käyttänyt aihepohjana myös suomalaista rock-lyriikkaa mm.
Hectorilta, Juice Leskiseltä, Ultra Bra:lta, Maaritilta ja Heikki Salolta sekä olen tehnyt yhteistyötä myös Aki ja Mika Kaurismäen kanssa. Löytyy myös tauluja rock-lyriikkaan Tuomari Nurmiolta, Nightwishiltä, Amorphikselta, Eppu Normaalilta ja monelta muulta, joiden rock-maailma sivuaa omaani. Kuvia uusista ja olemassaolevista teoksista lähetän heti tarvittaessa. Tästä vaihtokauppaideastani voi lukea enemmän klikkaamalla nimelläni Iltalehdestä, Aamulehdestä ja Etelä-Suomen Sanomista. Tauluihini voi tutustua esimerkiksi www. Xxxxx, xxxxxxxx, Instagramissa xxxxxxxartist sekä Facebook Artist xxxxxxxx; xxxxx esillä olevat teokset eivät ole saatavissa. Olen Taidemaalariliiton ja Suomen taiteilijaseuran jäsen ja taiteilijamatrikkelissa.
Monet taidekeräilijät ovat alkaneet pitää minun teoksiani jo keräily- ja kulttiesineinä, joten nyt kannattaa aloittaa niiden hankinta!
Se, miksi tarjoan tuotteestasi hintaansa nähden enemmän taidetta, on että gallerianäyttelyissä taiteilijan osuus kulujen jälkeen on 30%. Tässä tapauksessa siis myyjä saa tuon erotuksen. Tiivistettynähän taiteen hinta on provisio+arvonlisävero ja taiteilijan taulukonmukainen menestyskerroin.
Huom! Liikkeellä on myös minun nimissäni huijausviestejä ja minä voin vahvistaa lähettäneeni tämän viestin sähköpostissa xxxxxx@gmail.com. Jos olette saanut tällaisen väärän henkilön lähettämän viestin, olisin iloinen, jos ilmoittaisitte siitä, niin voin antaa asian virkavallan tutkintaan. Kiitos!
Rahaa en näissä kaupoissa käytä.
Teen myös tilauksia autoista, veneistä, koirista, tauluista, prätkistä ym hintaluokissa 200-5000e!
Terveisin xxxxxx, taidemaalari
Hollola.

Kysyitkö oletko tosissasi?

Mulla lukee aina ei vaihtoa ilmoituksissa, kun myyn jotain ihan sen vuoksi ettei ole ikinä vaihtotavara ja mun myytävä tavara kohdanneet toisia. Ei hinnan tai vaihdon suhteen. Mielummin myyn omani pois ja ostan mieluista.

Vaihdossa parhaat on: Mummokiikku, Maiharit kokoa 42 ja mattoja.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa miklos

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 250
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #157 : 25.03.2021, 17:02:18 »
Kysyitkö oletko tosissasi?

Mulla lukee aina ei vaihtoa ilmoituksissa, kun myyn jotain ihan sen vuoksi ettei ole ikinä vaihtotavara ja mun myytävä tavara kohdanneet toisia. Ei hinnan tai vaihdon suhteen. Mielummin myyn omani pois ja ostan mieluista.

Vaihdossa parhaat on: Mummokiikku, Maiharit kokoa 42 ja mattoja.

en nyt hirveän montaa autoa ole elämässäni nettiautossa kaupannut, no jokainen myynnissä ollut kyllä kaupaksi mennyt ja viikon sisään mutta joka kerta vaikka ilmoitukseen olen aina laittanut että ei vaihtoa, tulee niitä vaihtoehdotuksia siitä huolimatta.

sen verran kuitenkin olen ns. ystävällinen ihminen että jokaiselle kuitenkin vastaan , että vastaus kysymykseesi vaihdosta lukee ilmoituksessa.

en tietenkään epäile että joku tältä ilmiöltä välttyy, mutta omat kokemukseni ovat näin.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7597
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #158 : 25.03.2021, 17:04:16 »
Tuo taidemaalari vaikuttaa olevan suht yleisesti tiedossa ainakin jenkkipuolella. Itsellekin yrittäny kahteen autoon tarjota.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2383
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #159 : 25.03.2021, 21:17:11 »
Taidemaalari on tuttu tapaus  :D
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa mheguli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 365
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #160 : 26.03.2021, 08:03:56 »
https://huutokaupat.com/2610368/volvo-xc70-2008-24-l-diesel-automaatti-neliveto-siisti-

Aikamoinen karvalakkimalli-XC70. En oo ennen tuollaista kokokangassisustaa nähnyt mk3:ssa. Tuo sellaista hinnat alkaen Skoda -tunnelmaa. Outoa myös, että tekstin mukaan on parkkitutka, mutta nappi puuttuu keskikonsolista. Takapuskurissa näkyy kyllä neljä anturia.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12500
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #161 : 26.03.2021, 08:22:39 »
Nämä ihan selvästi ollut jossain samassa paikassa käytössä. Ihan yks yhteen varusteet ja kilometritkin. Ja rekkaritkin lähekkäin.
https://www.nettiauto.com/volvo/s90/11964524
https://www.nettiauto.com/volvo/s90/11994571
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Gazza

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 539
  • www.vrcf.fi
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #162 : 26.03.2021, 09:15:39 »
Nämä ihan selvästi ollut jossain samassa paikassa käytössä. Ihan yks yhteen varusteet ja kilometritkin. Ja rekkaritkin lähekkäin.
https://www.nettiauto.com/volvo/s90/11964524
https://www.nettiauto.com/volvo/s90/11994571

Olis kyllä komeita.
Tällä hetkellä tallista löytyy:
Volvo V90 D5 R-design 
Volvo S80 V8 
Volvo 240 GL ja Volvo C70 2.5T

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1874
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #163 : 28.03.2021, 13:48:11 »
https://huutokaupat.com/2610368/volvo-xc70-2008-24-l-diesel-automaatti-neliveto-siisti-

Aikamoinen karvalakkimalli-XC70. En oo ennen tuollaista kokokangassisustaa nähnyt mk3:ssa. Tuo sellaista hinnat alkaen Skoda -tunnelmaa. Outoa myös, että tekstin mukaan on parkkitutka, mutta nappi puuttuu keskikonsolista. Takapuskurissa näkyy kyllä neljä anturia.
Serkulla on vastaava, ja kai tuo kangassisuta on pikemminkin valintakysymys. En niin tarkkaan tunne noita varustetasoja että osaisin sanoa mitä siihen olisi voinut vielä enemmän ruksata niiden nahkapenkkien lisäksi. Kenties kattoluukun olisi saanut.
Mun mielestä noita tutkia hallitaan sietlä valikon kautta, eikä niille ole mitään omaa painonappiaan??

Eipä niin, kyllä mäkin uuden auton ottaisin ennemmin kangas- kuin nahkapenkeillä, jota surkeampi vaihtoehto on vain jokin keinonahka. Mulle ei ole kosaan auennut mikä siinä nahkapenkissä ihmisiä vetää puoleensa, muuten kuin ihan käytännön syyt esim lapsiperheessä.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Vastaus #164 : 29.03.2021, 09:05:33 »
Nahkaa pitää hoitaa välillä. Pari kertaa vuodessa itse käsittelen ja hyvin ovat 98 vuoden penkit ryhdissä. En nyt masentuisi kangas/plyysi mutta on nahka jotenkin kivempi.
a car you can believe in

 

Samppasport  Futurez