0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Sitte jos homma mitenkään eskaloituu vaikka ihan vaan omasta innosta, niin imusarjan vasen alapultti Eli varaudut siihen lyhyemmäksi sahatulla 10mm hylsyllä ja sopivalla setillä 1/4" jatkovarsia.
Se on eri keissi. Ihan vaan tiedoksi, jos remontti eskaloituu syystä tai toisesta. Joku toinen vois vielä varmistaa, että kaasuläppäkotelon mahtuu irrottamaan imusarjan ollessa kiinni. Itellä se koko hoito oli pöydällä.
Hyvin mahtuu turbossa vaihtamaan läpän imusarja paikallaan. Jotkut ottaa flektin pois edestä, ite ottanut vain läpälle menevän ahtoputken.
Kaasuläpän liitin oli pikkusen tiukassa. Peilin ja pienen ruuvimeisselin kanssa sain moottorin puoleisen lukituskynnen auki. Sormivoimat ei riittänyt.