Saa nähä meneekö niinkuin elokuvissa ja huomenna sais systeemin toimimaan paikallisella Sinisellä. Edellisen omistajan (ruotsalainen) toimesta VolvoOnCall-toiminto on aktiivinen, tarkistin Vidalla ja soitin Ruotsinpuolen keskukseen autosta löytyvän napin avulla (hyvin toimi ja osasivat englantiakin).
Volvon tuki kertoo että tämmöisessä tapauksessa pitäisi mennä RUOTSIN puolen merkkiliikkeeseen tyhjentämään asiakastiedot järjestelmistä. Lisäksi edellisen omistajan olisi pitänyt tyhjentää tilit jne...
Nythän edellinen omistaja pystyisi käyttämään edelleen sovellusta ja ohjaamaan autoni toimintoja. Kuitenkin Vidalla deaktivoin yhteyden aamulla, ettei näin kävisi.
Nyt auto vain kysyy PIN-koodia, että saan puhelimen yhdistettyä. Tämän koodin saamiseksi pitää tilata se VOC-tili vin-numerolla Volvolta, mutta ei varmaan mene läpi jos Ruotsinpuolelta löytyy samalla vin-numerolla asiakastietoja. Toivotaan että ne saa nollattua kaikki Sinisellä ja ei tartte ku tehdä se voc-tilaus.
Kutina kuitenkin on paha, että tämä sössitään ja asiakas maksaa...