Futurez  Kulkukoira

V70 tekniikasta

  • 0 Vastauksia
  • 1377 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eetukka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • www.vrcf.fi
V70 tekniikasta
« : 17.08.2011, 12:46:18 »
Elikkäs auto V70 mkII 2.5D -00 käyttöönotettu. Onko tullut muutoksia tohon edellis koriseen moottorielektroniikan ja apulaitteiden suhteen?
Konehan on sama VW pata ja ilmeisesti moottoriohjaus MSA 15.8 niinkuin viimesissä mk1 malleissa.

Senverran oon kerenny tutkailemaan et esim. IMM näyttäs olevan samalla numerolla ku aiemmissa. Autoon on tehty jonkinlainen EVRY ja erillinen päälle/pois kytkin laitettu sitä varten ohjaamoon. Moottorin vikavalo palaa ilmeisesti ton EVRYN takia? Parkkiin ajaessa ilmottaa: moottorisysteemi seur.huollossa. (en oo vielä koodeja luetuttanu). Alavääntöä hieman paremmin ku vertaa vakioon ja reippaammassa kiihdytyksessä pöläyttää kohtalaisen mustan pilven.

EGR:n voi vissiin laipata turvallisesti? Jäi edellisestä valmis laippa, joten aattelin käyttää nyt tähän. Imusarjan päässä olevan nipan putsasin (oli oikeestaan täysin ummessa) ::)

Ajossa: XC90 D5 AWD -04, 855 2.0 20V GLT
Ex volvot: 855 2.5 20V -95, V70 TDI -99, V70 2.5D -00 mk2, 945 classic b230FT + AW71L -98,  V40 Classic 1,9D HP -04,  965 b6304 aut.-96, V70 D5 Geartronic -05

Showroom: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=85133.msg1061174798#msg1061174798

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo