Ateho  Elekma

240 vapariräpellys [The End]

  • 270 Vastauksia
  • 95437 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa t0mpp4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
Vs: 240 vapariräpellys
« Vastaus #270 : 15.12.2014, 23:41:57 »
Long story short, tämä projekti tuli päätökseen meikäläisen osalta, kone jäi poriin toiselle harrastajalle, perä, penkit ja muita osia matkasi erinäisiin osoitteisiin ympäri suomen maata. Itse rullaava kori ja vakio tekniikka jäi poriin pikkuveljen kaverille, kasataan vissiin talvikäyttöpeliksi, eli tulee vielä liikenteeseen poriin pyörimään  :)
Jokunen on jo allekirjoituksesta ehkä huomannut, että tuli hairahdettua nyt ton uuden käyttö/harrastepelin kohdalle tuohon volvomiesten kirosanaan  :D Siitä laitteesta ei kuitenkaan enempää tällä foorumilla, ens keväänä/kesällä tuosta voi löytää juttua k.o. merkin foorumilta jonkun showroomin/rakentelu threadin muodossa.
Mun käyminen täällä foorumilla ei kuitenkaan mihinkään lopu, seuraillaan aktiivisesti parin muun käyttäjän erittäinkin mielenkiintoisia projekteja.

Mitä tähän projektilankaan tulee niin kai tämän sitten voi lukolla pistää kiinni, ja jättää painumaan tuonne projektiosion pohjamutiin?

Ja kun täällä aina jotain kuitenkin kiinnostaa se suuri kysymys, miksi tämän projektin kanssa kävi näin? Yksinkertainen vastaus: täyspäiväsenä AMK opiskelijana ei riitä varat siihen mihin suuntaan olisin halunnut projektia viedä. Eikä tällästä ole mitään järkeä pistää 3-5 vuodeksi säilöön mätänemään, varsinkaan kun lämpimiä/kuivia säilytystiloja ei omista ja tämähän oli muutenkin mun ainoa kulkine/ympärivuotinen käyttöauto samalla kuin harrastelaite.


Muok: Unohtui kiittää kaikkia projektia seuranneita, oli mukava, että tämä kiinnosti joitain muitakin, kuin vain itseä!
« Viimeksi muokattu: 15.12.2014, 23:44:27 kirjoittanut t0mpp4 »
BMW M5
Volvo 740

 

KL-varaosat  Race.fi