Autoracing  KL-varaosat

(KORJATTU) mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.

  • 21 Vastauksia
  • 7747 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvo240/2

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #15 : 21.12.2011, 11:13:42 »
Mulla oli just sama homma lämppärin kanssa,otin radion pois siitä ylhäältä ja sitten lämppärin putken,(siitä näkee puhallinmoottorin) ja juotin katkenneen etuvastuksen langan.alle tunnin homma (ei kauheen paksukätisille):)

Poissa jompsa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
  • S90 1998
Vs: mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #16 : 22.12.2011, 16:31:31 »
Nyt on volvo kunossa kaikin puolin:) imusarjan tiivisteen vaihdon jälkeen toi vihellys katos ja jotenki tuntus että koneeseen tuli ainaki 10hv tehoja takasin. Se 940pin etuvastus toimii täydellisesti ton puhaltimen kans. nopeus 1 puhaltaa niinkuin ennenki. Nopeus 2 puhaltaa vähän vähemmän kun ennen mutta minusta se on vaa hyvä kun se ei humise, ja jos tarvii paljo puhallusta nii onhan siinä se nopeus 3 sitä varten:)

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: (KORJATTU) mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #17 : 22.12.2011, 19:15:13 »
Minkäslainen homma oli vaihtaa? Eikös ysisatkussa ole 5portainen puhallusvoimakkuus?
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

s73

  • Vieras
Vs: (KORJATTU) mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #18 : 22.12.2011, 20:38:30 »
juu, on viisi asentoa.

Poissa jompsa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
  • S90 1998
Vs: (KORJATTU) mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #19 : 22.12.2011, 22:07:10 »
Minkäslainen homma oli vaihtaa? Eikös ysisatkussa ole 5portainen puhallusvoimakkuus?


Joo siihen vastukseen jäi paljo ylimääräisiä nastoja. Kytin sen puhaltimen 1 ja 2 asennon nastat sen vastuksen kautta rosvoliittimellä siihen 3 nopeuden johtoon. en enää muista mihin nastoihin ne siinä vastuksessa kytin kun oli niin monta nastaa, kokeilemalla se äkkiä selviää. ei ollu vaikea homma. Jotku voi olla sitä mieltä että ei tommosia kytkentöjä:D, mutta hyvin se toimii ja pääsi tosi helpolla.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: (KORJATTU) mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #20 : 23.12.2011, 12:06:48 »
Pääsit siihen käsiks ilman kojelaudan purkua? Kun itselläkin pitäis korjata se vastus, mutta ei välttämättä inspais ihan heti alkaa purkamaan kojelautaa yms pois kun on talviauto ja ois muutakin näperreltävää sen kanssa  :idiot2:
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa jompsa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
  • S90 1998
Vs: (KORJATTU) mottori alko vinkumaan. ja lämppärin etuvastus.
« Vastaus #21 : 23.12.2011, 13:30:27 »
Pääsit siihen käsiks ilman kojelaudan purkua? Kun itselläkin pitäis korjata se vastus, mutta ei välttämättä inspais ihan heti alkaa purkamaan kojelautaa yms pois kun on talviauto ja ois muutakin näperreltävää sen kanssa  :idiot2:

Ei tarvinnu irrottaa kun se katkasija paneeli ja muovi siitä vänkärin jalkatilasta, sen jälkeen sen lämppärin kytkimen saaki jo irti.

 

KL-varaosat  Race.fi