Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Volvon virtalukon pohja

  • 4 Vastauksia
  • 2406 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lasu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Volvon virtalukon pohja
« : 10.05.2014, 16:18:53 »
Tervehdys kaikille!Mitenkäs se virtalukon pohja oikein vaihdetaan?Jos joku ystävällinen voisi neuvoa minua alottelijaa.Auto on Volvo 240 DL vm. 1989 ja moottori on B200F.Kiitos jo etukäteen!

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 681
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon virtalukon pohja
« Vastaus #1 : 10.05.2014, 18:01:28 »
Kuskin jalkatilan potkupahvi pois. Virtalukonpohjan moninapaliitin irti. Itse pohja on muistaakseni kahdella ruuvilla kiinni. Hieman on kyllä hankalassa paikassa, vaatii notkeutta ja selällään makaamista jalkatilassa.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon virtalukon pohja
« Vastaus #2 : 12.05.2014, 00:06:23 »
Mittaristo irti ni helpommalla pääsee.

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 681
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon virtalukon pohja
« Vastaus #3 : 12.05.2014, 05:46:20 »
^Juu. Mittariston irrottamalla näkee paremmin sen koko virtalukon. Itse mittarihan lähtee helposti neljällä ruuvilla irti. Tuossa mallissa on jo sähköinen mittaristo eli minkään nopeusmittarin vaijerin kanssa ei tule ongelmia. Mittariston oikealta puolelta kaksi peitelevyä pois (tai lisämittaria) ja vasemmalta puolelta valonkatkaisijoiden aluslevy pois niin pääsee mittariston ruuveihin käsiksi.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

s73

  • Vieras
Vs: Volvon virtalukon pohja
« Vastaus #4 : 12.05.2014, 07:57:21 »
Liitin on otettava pohjasta varovasti irti, usein irrotettu varomattomasti ja ihmetelty sekaisin olevia johdon päitä sen jälkeen.

 

Proturbo  Autodiagnoosi