Ateho  Elekma

Automaatti ja pakkanen

  • 17 Vastauksia
  • 17717 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tobias

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Automaatti ja pakkanen
« Vastaus #15 : 08.02.2011, 12:38:46 »
Mulla on ajettuna 215tkm, mutta pitäis kait se kauemmin kestää. Maahantuojalle olen soitellut ja kaikkea on kokeiltu, mutta kaikki vetäytyy vastuusta. On kuulemma tehdastakuu 2vuotta ilman kilometrimäärää ja sitten joku tämmöinen kuluttajansuojan mukainen 200tkm, jos alle niin kait vois jotain kautta saada edes jotain takuuseen. Näin maahantuojalla oli kommentit. Kehotti vain olemaan jälleenmyyjään yhteydessä. Jälleenmyyjä taas ei tarjoa muuta kuin uutta laatikkoa, ei edes osittain lähde mukaan.

Kyllä tässä tavallinen kuluttaja on aika heikoilla vaihtoehtojen suhteen kun on jo muutaman vuoden vanha auto ja takuut rauenneet.

Vielä on lähtenyt tehtaalle viestiä ja sieltä vastausta odotellaan, mutta epäilen että kielteinen on sieltäkin vastaus.

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Automaatti ja pakkanen
« Vastaus #16 : 10.02.2011, 15:42:41 »
Mulla on ajettuna 215tkm, mutta pitäis kait se kauemmin kestää. Maahantuojalle olen soitellut ja kaikkea on kokeiltu, mutta kaikki vetäytyy vastuusta. On kuulemma tehdastakuu 2vuotta ilman kilometrimäärää ja sitten joku tämmöinen kuluttajansuojan mukainen 200tkm, jos alle niin kait vois jotain kautta saada edes jotain takuuseen. Näin maahantuojalla oli kommentit. Kehotti vain olemaan jälleenmyyjään yhteydessä. Jälleenmyyjä taas ei tarjoa muuta kuin uutta laatikkoa, ei edes osittain lähde mukaan.

Kyllä tässä tavallinen kuluttaja on aika heikoilla vaihtoehtojen suhteen kun on jo muutaman vuoden vanha auto ja takuut rauenneet.

Vielä on lähtenyt tehtaalle viestiä ja sieltä vastausta odotellaan, mutta epäilen että kielteinen on sieltäkin vastaus.

Kauanko auton ostosta on? Jos alle 6kk niin silloin jälleenmyyjä on vastuussa vielä laatikosta ainakin osittain.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa Tobias

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Automaatti ja pakkanen
« Vastaus #17 : 10.02.2011, 18:30:13 »
Kauanko auton ostosta on? Jos alle 6kk niin silloin jälleenmyyjä on vastuussa vielä laatikosta ainakin osittain.

On auto reilun vuoden ollut mulla. Asia meni ihan kohtuu hyvin loppuunsa, kun malttoi rauhassa asiaa selvitellä. Itelle jäi n. puolet maksettavaa remontista. Tässä tilanteessa varmaan se paras vaihtoehto.

 

Samppasport  Futurez