moro
moottorin seossäädöt ois kuulemma pielessä, arvot;
tyhjäkäynnillä: C0%: 0.14, C02: 12.7, HCppm: 79, O2: 2.61
kierroksilla: CO%: 0.59, CO2: 13.3, HCppm: 49, O2: 1.56
Lambda: 1.06
Katsastusukon sanoin pakokaasussa happea liikaa ja seos laihalla. Anturi oli puoli metriä pakoputkessa eli lisähappee ei varmaa sieltä tullut.
Lambdan valo ei oo koskaan syttyny käydessä. Mitä toi valo sitte ikinä ilmoittaakaan?!?, onks se joku "johto poikki" -valo vai kertooko oikeasti jotain anturin oikeasta toiminnasta ?
Jännä juttu on se, että viime vuonna kun katalysaattorin vaihdoin, niin kysyin katsastuksesta että oisko katin hajoominen näkynyt mittauksissa, niin väitti että ei ois näkyny !??!?!?!, eli tarkottaako tää että katti ois nyt ehjä ja vika on muualla ?
Nyt sitte pitäs kattoo tulpat, sytkäpuola, ja mistä vielä vois vikaa koittaa kaivaa esille ?
Kiitti.