Oliko tuo syy kiinnileikannut kompura?
Eikös näissä vanhemmissa (pullea kylkiset) ole tuo zexelin dks-kompura, jossa kiinnileikkautuminen ei aiheuta hihnapyörän jumiutumista? Aikanaan 2006 golfista leikkasi kompura kiinni, mutta hihnapyörä rullasi hienosti koko ajan, vaikka kompura oli täysin jumissa.
Omassa 2009-mallia olevassa s60:ssä näyttäisi tuo kompura olevan juuri samanlainen kuin golfissa kiinnileiponut.
Tiedä sitten perustuuko tuo oma tapaus siihen, että aineet karkasi samantien ja paineen häviäminen irroitti mg-kytkimen samantien, enkä havainnut tapahtunutta mitenkään muuten, kuin että viileää ei yhtenä aamuna enää tullut?
Tietysti jos syy on sen mg-kytkimen laakerin hajoaminen ja vipattava hihnapyörä, niin silloinhan se tuho tapahtuu itse kompurasta huolimatta...