Elekma  Autoracing

745

  • 14 Vastauksia
  • 5666 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kowalski

  • Vieras
745
« : 18.12.2011, 14:11:44 »




Tekniikka:
-Motronic --> LH2.4
-B19A
-531 kansi
-KKK27 ahdin
-Eaton M90
-ZF tomaatti --> AW71
-Lukko
« Viimeksi muokattu: 16.01.2012, 18:10:23 kirjoittanut kowalski »

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 745
« Vastaus #1 : 18.12.2011, 18:34:33 »
Mikä on ZF-tomaatin oletettu käyttöikä, jos et sitä vahvistamassa ole?  ;D
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #2 : 18.12.2011, 18:36:52 »
Mikä on ZF-tomaatin oletettu käyttöikä, jos et sitä vahvistamassa ole?  ;D

Eiköhän tuo 1bar ahdoilla mene.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011, 17:31:51 kirjoittanut kowalski »

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #3 : 22.12.2011, 15:01:03 »
Alakerta alkaa olemaan keulille nosto kunnossa. Seuraavaksi vanhan koneen nosto.

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 745
« Vastaus #4 : 22.12.2011, 19:35:02 »
Tämäpäs oli mielenkiintoinen projekti  ;)

Seurantaan!
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #5 : 23.12.2011, 22:14:34 »
Tänään nousi kone keulilta. Olis vissiin pitäny tyhjentää laatikko öljyistä.

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #6 : 25.12.2011, 18:09:56 »
Nyt on B19A nostettu keulille ja loppu onkin sitten varustelua.

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #7 : 28.12.2011, 17:16:58 »
531 kansi haettu koneistamolta ja oli kuulemma 0.35mm propellilla  :o

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #8 : 01.01.2012, 15:04:08 »
No nytse myrkyn lykkäs. Kävin sovittamassa remmiä ja imusarjaa. Molemmat mahtu paikalleen, mutta imusarjaan ei jää tilaa liittää ahtoputkea.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2012, 18:44:15 kirjoittanut kowalski »

Poissa olli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 383
  • www.vrcf.fi
Vs: 745
« Vastaus #9 : 01.01.2012, 16:02:11 »
Mitäs jos tekis sellaisen välikappaleen läpän ja imusarjan väliin?

Samalla siihen voisi tehdä vaikka mutkan keulaa päin, jolloin läpälle ei tarvitse tulla silikonimutkalla.

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #10 : 02.01.2012, 18:16:08 »
Mitäs jos tekis sellaisen välikappaleen läpän ja imusarjan väliin?

Samalla siihen voisi tehdä vaikka mutkan keulaa päin, jolloin läpälle ei tarvitse tulla silikonimutkalla.

Juu kyllä se taitaa siihen mennä, että vakio sarjaa täytyy muokata. Mielellään mahdollissimman pieni muutos, jotta vivuston kanssa ei mene sättäämiseksi.

kowalski

  • Vieras
Vs: 745
« Vastaus #11 : 16.01.2012, 18:11:26 »
Nyt mahtuu kaikki  kulkemaan paitsi, että konepelti ei mahdu kiinni. Onneksi on varapelti johon voi tehdä sopivan scoopin.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2012, 23:11:13 kirjoittanut kowalski »

Poissa TurboPepe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: 745
« Vastaus #12 : 06.05.2012, 22:57:25 »
Onko kuvia?

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 745
« Vastaus #13 : 07.05.2012, 08:38:33 »
Onko kuvia?

varmaan aika huonosti kun kowalski on poistanut profiilinsa koko foorumilta  :(

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: 745
« Vastaus #14 : 07.05.2012, 15:03:11 »
varmaan aika huonosti kun kowalski on poistanut profiilinsa koko foorumilta  :(

Hätä ei ole tämän näköinen, sillä vaihdoin vain profiilia. Reissuhommat hidastaa pahasti rakentelua, joten paljon ei juurikaan ole tapahtunut.
Eaton on paikallansa.
Imusarjan ja kannen väliin on tehty/asennettu korotuspala.
Pakosarja tilattiin KL-racingilta, muttei mene paikalleen ennenkuin näyttää runkopalkille hieman rälläkkää.

Kesän aikana koitan kyllä saada pelittämään motronicilla ja ZF-tomaatilla 1bar paineilla.
Pistän vaikka showroomiin esittelyn kun saan valmiiksi, koska ei ehdi näitä projektipäiväkirjoja päivittelemään järkevästi.
citikka

 

Ateho  Elekma