0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Siis meinasitko puolella kaasulla vai täys kaasulla?Voisko se tuo vakio turbon pako pesä kans temppuilla tuon mitsun turbon kans se pakopesä g13 ahtimesta?mistäs tuo joutokäynnin ilmamäärän vikakoodi?vaihoin tulpat niin oli aika valkoiset.Kohta kuukauden tuon auton kans tapellu.olis vissiin kunnosa oleva auto pitäny ostaa.
eli hukkaportin kellon kalvo on tarkastettu just tuolla imemisellä ja tuo turbo kokonaisuus mikä on nyt paikoillaan niin on mitsun TD04HL-16T eli tuo kompura pultattu volvon oman vakio ahtimen pakopesään.vakio ahdin g13.sitä mietinki et toimiiko tuolla kokoon panolla vai pitäisikö sorvata tuo mitsun oma pakopesä sopimaan tuohon autoon paikalle vai laittaako vakio osat paikoilleen et saa toimiin ku vakio ahtimen kompurassakaan ei pitäs olla vikaa.
Eli tuo mitsun turbo/kompura on pultattu volvon vakio turbon pakopesään.tarkotus olisi saada auto vakiosti toimiin.Moneen kertaan tuon tangon käyttäny pois ja kattonu et läppä liikkuu hyvin.Ainoa mitä kokeilin et otin imm liittimen irti niin minusta käynti ei muuttunu.Välissä tuntuu ku oikein nätisti kiihyttää ja just siirtyy ahtojen puolelle niinku koneen käynti jarruttas ja sitten taas lähtee vetämään.En tiiä liittyykö vikaan et kylmänä tyhjäkäynti noin 800 ja normaali lämpösenä välissä käy melkein 1000.pystykös tuon hukkaportin tangon säädön tarkistaan sillai et tvc venttiililtä johto irti ja ei pitäs ahtoja nostaa ku noi puoleen väliin jos on oikeassa säädössä?Pitäskö nuitten ahtojen pysyä tuola 0.9 kaasupohjassa minne asti yläkieroksilla?joo pitää hommata tuo säädin.