Samppasport  Futurez

740.GLE vm 1990.Lambda anturi.

  • 6 Vastauksia
  • 3264 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vaisvi-s

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • www.vrcf.fi
740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« : 26.03.2012, 15:40:03 »
Yritin haulla etsiä vastausta mutta en löytäny.Siispä asiani liittyy siihen että vikavalo palaa, käynnissä ei ole suurempa sanottavaa kuin satunnainen nykäisy ja putken luona haisee huomattavasti bensa.Vikakoodi ilmoittaa että lambdan signaali puuttuu autoon on vaihdettu uusi bochin anturi.Onko joku noista kolmesta johdosta maa?Yksi tavallinen abiko,toinen kahden johdon liitin.Sitten lisää.Pitääkö signaalijohdon mennä maihin?Anturilta tuleva johto ei mene mutta paksu vihreä johto menee maihin.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012, 14:13:48 kirjoittanut vaisvi-s »

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« Vastaus #1 : 26.03.2012, 15:49:53 »
Toinen lämmityspiuhoista on maa mutta signaalin oma maa tulee rungon (pakoputken) kautta.

Se irrallinen abiko, on signaalipiuha ja 2 napainen liitin lämmitys (maa ja 12v)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Bymark

  • Vieras
Vs: 740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« Vastaus #2 : 26.03.2012, 21:36:02 »
Oireet kulostaa mekein samalaisesesta.........
Varo etti takapönttö sytty tuleen niin kun minulla viime viikolla, auto tosin -90 kakkosnelonen. :hello:

http://personal.inet.fi/surf/tbymark/vm/
Kaiki kuvat otettu 2 päivän sisällä, ja palokuvat otettu pelastuslaitoksen odottelussa.




 
« Viimeksi muokattu: 26.03.2012, 23:00:42 kirjoittanut Bymark »

Poissa Jepa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: 740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« Vastaus #3 : 08.05.2012, 10:48:26 »
Toinen lämmityspiuhoista on maa mutta signaalin oma maa tulee rungon (pakoputken) kautta.

Se irrallinen abiko, on signaalipiuha ja 2 napainen liitin lämmitys (maa ja 12v)

 ??? eikös ne mee kaikki 3 johto anturista ni noin 120cm johtoa liittimellä konehuoneeseen 3 napasella liittimellä ? näin ainaki omassa 700gl 90vm tosin en tiedä onko eroa jos on zirconi ja titaani. omassa titaani
No Pain No Gain

Poissa Jepa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: 740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« Vastaus #4 : 08.05.2012, 10:49:33 »
sory Hemba painoin väärää lainaus nappia  :2funny:
No Pain No Gain

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« Vastaus #5 : 08.05.2012, 11:12:14 »
??? eikös ne mee kaikki 3 johto anturista ni noin 120cm johtoa liittimellä konehuoneeseen 3 napasella liittimellä ? näin ainaki omassa 700gl 90vm tosin en tiedä onko eroa jos on zirconi ja titaani. omassa titaani
Kaikki menee samassa nipussa, LH jetin lambdassa ainakin on kahdella liittimellä, uudemmissa 940:ssä sitten yksi nelinapainen liitin.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Jepa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: 740.GLE vm 1990.Lambda anturi.
« Vastaus #6 : 08.05.2012, 13:23:23 »
elikkä joo alko vaivaamaa siihen malliin et pakko se oli mennä kattomaan ja niinhän siinä kävi että muisti petti taas vaihteeksi  >:(



tuolla tavalla on nuo lambdan johdot Reginassa

tuohon en sitte osaa sanoa muutakun että onko se oikea anturi siellä?



No Pain No Gain

 

Elekma  Autoracing