KL-varaosat  Race.fi

Volvo_For_Lifen T5 Projekti !

  • 98 Vastauksia
  • 25325 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #60 : 25.12.2012, 17:22:54 »
Kyllä tuo 850 sedan on vaan nätti ja moottorikin on nyt se oikea, vetää vaan väärin...
Mutta tuosta lommon oikaisusta, kokeile kuumalimaa! Itte oon kymmeniä lommoja oikonut moisella härvelillä oikonut kuumaliiman avulla. Ensin lämmittänyt puhaltimella pellin suht kuumaksi (vähän kuin suorassa auringonpaisteessa, käsi palaa) ja sittenkuumaliimannu sen tatin, odotelut et jämähtää ja sitten pops lommo ylös.


Olishan se makea peli,jos olis kaikenlisäksi takaveto  :smitten:

Pitääpä kokeilla tuolla kuumaliimalla ,kiitti vinkistä  -H-

Olen kokeillu mätänetin liimalla,joka tuli sarjassa mukana,ja sinisellä jota erikseen ostin

Ei pysy ainakaan noilla tatti pellissä kiinni

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #61 : 26.12.2012, 00:38:14 »


Olishan se makea peli,jos olis kaikenlisäksi takaveto  :smitten:

Pitääpä kokeilla tuolla kuumaliimalla ,kiitti vinkistä  -H-

Olen kokeillu mätänetin liimalla,joka tuli sarjassa mukana,ja sinisellä jota erikseen ostin

Ei pysy ainakaan noilla tatti pellissä kiinni
Saahan sitä takaakin vetävänä ;), on vaan lisäksi etupää mukana. Vaimolle jo markkinoinut ajatusta tuommoisesta T5R:stä, tosin joskus kaaaukana tulevaisuudessa vasta... :D
Tuli(n) mieleen, että eräs katsastusmies aikoinaan sanoi, ettei alustamuutokset/vetotavan muutokset ole laittomia, mikäli löytyy valmiit komponentit jotka käyvät auton omiin alustakompponentteihin/niiden kiinnityspisteisiin? Tällöinhän AWD:stä saisi tehdä pelkän takavedon! :pomo: Tämä tosin jo melko mutuilua, taidan uudestaan asiaa hältä tiedustella, kun joskus törmään (asia tuli puheeksi, kun aikoinaan suunnittelin kaverin kanssa 133 Fiattiin nelivetoa jostain syncro transportterista :2funny:)

Mutta joo! Se kuumaliiman kyllä pitäs toimia (kunhan ei ihan huonointa mahdollista liimaa ole). On juuri sopivan pitävää, että jaksaa alkaa lontteja vetämään ulos, mutta liian kovaa vetäessä murtuu irti (ettei maali lähje). Suorasta pellistä aika vaivattomasti on tuolla konstilla lähtenyt, mutta lähti myös lokasuojan yläkulmasta kaksi kananmunan kokoista lonttua, tosin piti esi(leikkiä)lämmitellä aika huolellisesti ennen oikomisyrityksiä ja aikaa meni yksi päivä. >:(

855_T5R

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #62 : 26.12.2012, 02:09:37 »
Mun mielipide asiaan on että auto, johon saa edes  cooleria vaihtaa laillisesti isommaksi nii vielä mahdottomampaa on edes haaveilla vetotavan muutosta.

Tuossa T5 on se kulkupuoli ja vitos moottorin pörinät ja etenki ajettavuus. Ex T-5R hakkasi musta 2010vm corollan ajettavuudessa, sisustassa ja varustelussa.

Vielä jokupäivä hommaan takas 850R tai T-5R  8)

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #63 : 26.12.2012, 12:54:16 »
Mun mielipide asiaan on että auto, johon saa edes  cooleria vaihtaa laillisesti isommaksi nii vielä mahdottomampaa on edes haaveilla vetotavan muutosta.

Tuossa T5 on se kulkupuoli ja vitos moottorin pörinät ja etenki ajettavuus. Ex T-5R hakkasi musta 2010vm corollan ajettavuudessa, sisustassa ja varustelussa.

Vielä jokupäivä hommaan takas 850R tai T-5R  8)

Totta puhut, T5 suoraansanoen liimautuu kiinni  tiehen ja mutkat kestää ottaa vauhdilla ,mainio ajaa

vitoskoneen murinat  :smitten:



Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #64 : 26.12.2012, 13:05:06 »
Saahan sitä takaakin vetävänä ;), on vaan lisäksi etupää mukana. Vaimolle jo markkinoinut ajatusta tuommoisesta T5R:stä, tosin joskus kaaaukana tulevaisuudessa vasta... :D
Tuli(n) mieleen, että eräs katsastusmies aikoinaan sanoi, ettei alustamuutokset/vetotavan muutokset ole laittomia, mikäli löytyy valmiit komponentit jotka käyvät auton omiin alustakompponentteihin/niiden kiinnityspisteisiin? Tällöinhän AWD:stä saisi tehdä pelkän takavedon! :pomo: Tämä tosin jo melko mutuilua, taidan uudestaan asiaa hältä tiedustella, kun joskus törmään (asia tuli puheeksi, kun aikoinaan suunnittelin kaverin kanssa 133 Fiattiin nelivetoa jostain syncro transportterista :2funny:)

Mutta joo! Se kuumaliiman kyllä pitäs toimia (kunhan ei ihan huonointa mahdollista liimaa ole). On juuri sopivan pitävää, että jaksaa alkaa lontteja vetämään ulos, mutta liian kovaa vetäessä murtuu irti (ettei maali lähje). Suorasta pellistä aika vaivattomasti on tuolla konstilla lähtenyt, mutta lähti myös lokasuojan yläkulmasta kaksi kananmunan kokoista lonttua, tosin piti esi(leikkiä)lämmitellä aika huolellisesti ennen oikomisyrityksiä ja aikaa meni yksi päivä. >:(

Toisiaan onhan nelikkojakin  :juhau:



Mulla ei onneksi ole isompia lommoja
Lähinnä noita kiviniskemiä,painaumia

Pitääki käydä isoilla kylillä hakemassa liimaa ,ja toivoa että oikee  ::)


Poissa Makru

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 599
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #65 : 29.12.2012, 17:33:10 »
Totta puhut, T5 suoraansanoen liimautuu kiinni  tiehen ja mutkat kestää ottaa vauhdilla ,mainio ajaa

vitoskoneen murinat  :smitten:

Liimautuu tiehen.. No mulla ainakin on pitoa aika heikosti eturenkailla.. ::) hyvä ajettava kyllä.

Ja aiheesta: eiköhän tosta vielä auto tule! Tsemppiä!
Volvo 855 T5 -95
Volvo 744 T5  Holset & Eaton -86
Volvo 745 -86

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #66 : 29.12.2012, 23:01:05 »
Liimautuu tiehen.. No mulla ainakin on pitoa aika heikosti eturenkailla.. ::) hyvä ajettava kyllä.

Ja aiheesta: eiköhän tosta vielä auto tule! Tsemppiä!

 :D

Kiitos, kyllähän tuosta auton saa,jaksais vaan tehdä  ::)

 

Poissa A.K

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #67 : 16.01.2013, 21:51:26 »

Kahtelin tuossa edellistä "projektiasi" siinä oli väriltään kyllä komee auto  :smitten:

Kyllähän tuostakin pelistä auto tulee mut rahaahan ne nuo autot aina vaatiin näyttääkseen hyvältä  :-\
Minun mielipide ois että vaihtasit vanhemman 850 keulan ja sitten joku komee väri pintaan ja avot!!
Sitten mitä ajettavuutee tulee hyviä ovat ajaa mut ku nakkaa kunnon alustasarjan ni johan passaa kanttailla tiukoissaki mutkissa  ;)
ja unohda ne teippaukset,eivät tee hyvää sille pinnalle  ???

Tsemppiä  O0

p.s ex 850 komeilee tuossa pihamaalla  :P  ::)
~142 -72
~244DL -75 (paalattu!)
~240DL -86 (ex-käyttis)
~240GL DIESEL -87 ~460SE -94 ~V70Tdi -98 ~740GL TDI -89 ~850GL -93 SW (Exä)~850 -94 SW ~850 -95 SW (rakenteilla)

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #68 : 16.01.2013, 22:13:27 »
dementikko täältä toimittaa sulle viikonloppuna ne kuvat niistä soittimen liitännöistä jos on vielä tarvis  :) pikkasenko on päässyt vähän lipsumaan  :-[

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #69 : 20.01.2013, 13:39:03 »
dementikko täältä toimittaa sulle viikonloppuna ne kuvat niistä soittimen liitännöistä jos on vielä tarvis  :) pikkasenko on päässyt vähän lipsumaan  :-[

Eipä mitään :) Laita kun ehdit  :hello:

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #70 : 20.01.2013, 13:43:29 »
Kahtelin tuossa edellistä "projektiasi" siinä oli väriltään kyllä komee auto  :smitten:

Kyllähän tuostakin pelistä auto tulee mut rahaahan ne nuo autot aina vaatiin näyttääkseen hyvältä  :-\
Minun mielipide ois että vaihtasit vanhemman 850 keulan ja sitten joku komee väri pintaan ja avot!!
Sitten mitä ajettavuutee tulee hyviä ovat ajaa mut ku nakkaa kunnon alustasarjan ni johan passaa kanttailla tiukoissaki mutkissa  ;)
ja unohda ne teippaukset,eivät tee hyvää sille pinnalle  ???

Tsemppiä  O0

p.s ex 850 komeilee tuossa pihamaalla  :P  ::)

Oli se kyllä omaankin silmään komea värinen  S*

Teippaukset jo unohdettu ,eli niitä ei tule

Alustasarja tuloillaan keväämmälllä

Maalailuun ei mun budjetti riitä,Pesu ja kunnon vahaus riittänee  ::)

Kiitos  :hg:

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #71 : 20.01.2013, 13:48:37 »




Jotain keretty tekemään

Vaihdettu normi 850 puskuri
Pelkääjän puolen lokari
maski maalailtu
kylkilistat vedetty mustiksi
Jotain pientä  :)

pesu & ja vahaus olis kova sana 

Tulossa vielä vanteet,alustasarja,vrcf-rekkarin tausta ,Takavaloille mieto tummennus jne.

Jakopää remontti pitäisi tehdä ,samalla tulee Glt nokat ...ehkä ?

Etulamppuihin aattelin kokeilla Lamin-X Gunsmokea  V:>

Vielä kun kortin sais 
« Viimeksi muokattu: 20.02.2013, 09:14:14 kirjoittanut Volvo_For_Life »

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #72 : 28.01.2013, 18:48:34 »
toivottavasti nää kuvat hieman selventää niitä kaijutinpiuhojen paikkoja :)


ai niin ne virtapiuhojen kuvat jäi ottamatta  :facepalm: mä katon noista ardicin asennuskuvista miten ne on mutta ne muistaakseni on ihan väri väriin ;)

E: ei muuten ookkaan  :facepalm: ja siinä virtaliittimessä on vielä 2 kaiuttimen (diskanttien muistaakseni) piuhat samassa...

pitää siis vissiin vielä tarkistaa miten ne on... kuten varmaan huomaat niin tuossa alkuperäsessä virtaliittimessä on pari turhaa piuhaa mitä ei jälkiasennusmankka käytä ;) ja näköjään pieni johtohelvetti valloillaan mulla tuossa vaiheessa asennusta :D :D
« Viimeksi muokattu: 28.01.2013, 18:59:45 kirjoittanut JoonasH »

Volvo_For_Life

  • Vieras
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #73 : 28.01.2013, 21:02:30 »
Kiitosta ,noista on apua  -H-

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Volvo_For_Lifen T5 Projekti !
« Vastaus #74 : 28.01.2013, 21:05:53 »
niin tuli ihan tarkentavana kysymyksenä mieleen et onks noi kaikki johdot siellä oikeesti katkottuna ilman mitään liittimiä  ???

 

Autoracing  KL-varaosat