Työmatka on 6,2 km suuntaansa. Jos ajaa tuon pelkästään, ja pitää takalasinlämmittimen, valot, ja muut virrankuluttajat koko ajan päällä, niin parin viikon päästä ei ehkä lähdekään aamulla käymään. Kerran viikossa kun käy parinkymmenen kilometrin päässä kaupassa, niin sähkö piisaa hyvin.
Takalasinlämmitin ja valot ovat suurimmat sähkönkuluttajat. Jos on kovin lyhyt työmatka, ei kannta käyttää takalasinlämmitintä, eikä puhaltimen maksimitehoa.
Jos haluaa kovasti pihdata sähköä, voi ottaa toisesta ajovalosta liittimen irti. Näin piti joskus tehdä, kun laturi sippasi, ja kotiin oli vielä pitkä matka. Viimeiset 5 km tultiin kokonaan ilman valoja ja muita sähkölaitteita iltahämärässä. Kotiin päästyä kokeilin, starttaako. Ei edes solenoidi naksahtanut. Akussa oli jäljellä 5 volttia, parkkivalojen kanssa 0,5 V. Auto oli -78 Taunus. Hyvin samanhenkinen kuin Volvo 240, mutta heppoisempi.