Carcom Oy  Ateho

244 -77 2.3 16v holsetilla. Pakosarjahommia

  • 124 Vastauksia
  • 51286 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #75 : 23.02.2016, 18:45:48 »
Sovititko sitä ahtoputkea jo? Meinaan vaan, että kuinka paljon se veteli hitsatessa.
pikaseen kävin mallaamassa ja ihan muodossaan pysy! kiitos  :) meinaa vaan nää työt haitata harrastusta mutta eiköhän tämä tästä..

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #76 : 24.02.2016, 07:15:59 »
pikaseen kävin mallaamassa ja ihan muodossaan pysy! kiitos  :) meinaa vaan nää työt haitata harrastusta mutta eiköhän tämä tästä..

Ole hyvä. -H-
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #77 : 25.02.2016, 21:01:32 »
Tänään kävin apinoimassa työkaverin ralliautosta tulpan johdot että mistä ne on kun on sama puola.  m40 moottorisesta bemarista sopi.
Lauantaina kaveri tulee auttaan säätämisen kanssa että sais savut aikaseks.

Edit.  saakos tohon lohkojakajan paikalle propun ihan varaosa liikeestä vai mistä se kannattaa hakea?
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016, 21:04:56 kirjoittanut Anatec`h »

Poissa Jeese

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #78 : 25.02.2016, 21:33:36 »
Tänään kävin apinoimassa työkaverin ralliautosta tulpan johdot että mistä ne on kun on sama puola.  m40 moottorisesta bemarista sopi.
Lauantaina kaveri tulee auttaan säätämisen kanssa että sais savut aikaseks.

Edit.  saakos tohon lohkojakajan paikalle propun ihan varaosa liikeestä vai mistä se kannattaa hakea?

Ei ainakaan volvolta enään saa proppua tilattua, valmistus lopetettu.

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2468
  • Kantti on kaunista.
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #79 : 25.02.2016, 21:39:48 »
Miulla oli hallissa semmonen, mut en nyt muista mihin sen laitoin :D

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #80 : 27.02.2016, 21:28:03 »
tänään oli ohjelmassa tosiaan pientä säätöjen hakemista ja jumalauta sehän tärähti tulille!!  *taavih-> *taavih-> *taavih-> ainoa käpy oli käyny puolan johtojen kanssa, oli vähän väärissä pinneissä.. No tästä on hyvä jatkaa. ;D

viedon pätkää ekasta startista.
https://www.facebook.com/antti.rosnell/posts/10154197821978322?notif_t=like

edit. näkyykös toi video?
« Viimeksi muokattu: 27.02.2016, 23:12:26 kirjoittanut Anatec`h »

Poissa Arska F

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 401
  • Sen ei tarvii edes kulkee, mut pysähdyttävä on...
Vs: 244 -77 b230ft+m90. pappa ja keinutuoli.
« Vastaus #81 : 28.02.2016, 08:25:59 »
edit. näkyykös toi video?

Hyvin näkyy, ja kuuluu  P>
S80II, 2.0 D4.
V70 Mk2 2,4 Classic, aut.

Entiset omat ja taloudessa pyörineet: Viis Toipotaa, kolme Hitlerinkostoo, S40 1.6 woimakoneella, V70 Mk1 2.4 ja V70 Mk3 2.5T...

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: 244 -77 b230ft+m90. Savut uudella ruiskulla!
« Vastaus #82 : 28.02.2016, 10:42:31 »
Hieno homma, että se käy. :tykkää:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. Savut otettu megalla!
« Vastaus #83 : 28.02.2016, 21:40:02 »
Tosiaan tosta ensimmäisestä käynnistyksestä. meni kyllä paremmin kun osasin odottaa. siitä suuret kiitokset kaverille joka osas kyllä hommansa säädön kanssa!   alkuun ei saatu pyörintätietoa moottorista mutta se oli hyvinkin yksinkertanen vika.. boksin sisältä jumpperi piti muuttaa ja johan alko löytyyn pyörintätieto.  ;D
kipinää alettiin sitten ettiin ja ihmeteltiin kun ei ajotuslamppu välähdä ollenkaan että mistäs nyt kiikastaa.  :idiot2: no en sitten ollut tohkeissani kytkiessä huomannut numeroita pistokkeessa ja ne oli ihan ristiin mennyt kaikki..  :D

seuraavaksi täytyy dp:n V-laippa koneistaa suoraksi (tai vaihtaa uusi) kun väänty vanhoilla moottorinkumeilla vänkyräksi ja vuotaa aikasta reilusti. pari muutakin pikkujuttua vielä ja voi ruveta suunnittelemaan noita sisutan osia loppuun.. toisinsanoen kasata vaan osat paikoilleen.
takapenkki  ja ovipahvit saa todennäkösesti vielä maalia ettei ne olisi noin kulahtaneita..

noh tästä on hyvä jatkaa taas kun tietää että ainakin toi ruutta toimii  ym.

Poissa janne102

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 294
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. Savut otettu megalla!
« Vastaus #84 : 29.02.2016, 21:05:18 »
Seurantaan meni ehottomasti!  :nälkä:

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. Savut otettu megalla!
« Vastaus #85 : 19.03.2016, 19:50:24 »
Taas on saatu tätä eteenpäin.  Ei se ollut pelkkä v panta mikä  vuoti vaan pakosarjassa oli kollektori napsahtanut halki monesta kohtaa.
Sen hitsailin kuntoon ja tein hukkikselle tuen kanteen ettei rasittais kollektoria enään niin paljon.  samalla sarja sai keraamisen pinnotuksen. saa nähdä onko hyvä vai ei..  :D



tohon parolan w dynoon soittelin ja aika sovittiin säätöön keskiviikolle 23pv.

tässä kun on toi hukkis toteutettu tollain eteen ja siitä on aika hankala saada db:hen putkea vedettyä niin tuli sitten vedettyä hukkiksesta  äkkiä nopeeta putki auton taakse säädön ajaksi... mutta ei siitä sen enenmpää saatika kuvia..  :2funny:

Jos penkkireissu menee hyvin niin sitten olis enään pikkujuttuja kesää varten. mm ne sisustan maalailut ja puskurien vaihdot ym. Mutta siinä on tosiaan se iso JOS..  ;D

palaillaan aiheeseen keskiviikon jälkeen...

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. Savut otettu megalla! 23.3. penkkiin.
« Vastaus #86 : 23.03.2016, 22:02:05 »
Noniin tänään 5 tuntia rääkätty vanhaa rouvaa rullilla. lopputuloksena onnistunut viritys ja 13hv vähemmän tehoa kun aikasemmalla kokoonpanolla..  ;D ;D tosiaan teho oli 1.2bar paineella 318hv ja vääntö 422nm. ahtopaineita ei uskaltanut oikein enempää nostaa ettei noi kanget kyykkäis ihan heti..
 käppyrät saatiin hierottua mielestäni hyviksi ja niihin ei jäänyt pahemmin mitään notkahduksia vaan ne nousee nätisti loppuun asti. ja tällä säädöllä auto vetää paljon puhtaammin kun koskaan ennen.  ELK 



tästä on hyvä jatkaa.  :)

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: 244 -77 b230ft+m90. penkkireissusta selvitty.
« Vastaus #87 : 23.03.2016, 22:43:30 »
hieno projekti!!  S*   mikäs mega tässä on onko ihan se 1v2.2  :)

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: 244 -77 b230ft+m90. penkkireissusta selvitty.
« Vastaus #88 : 24.03.2016, 00:13:02 »
Pysy siis nipussa loppuun asti. O0 Mikä ettei. Hyvät lukemat sieltä pukkas ulos. Penkitys oli oikein ajotettu kun nyt on maa valkosena.  >:(

Se "pieni" käry tarttui vaatteisiin hyvin tehokkaasti, meni Pro-huppari pesuun.  :D
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Anatec`h

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 244 -77 b230ft+m90. penkkireissusta selvitty.
« Vastaus #89 : 24.03.2016, 05:11:02 »
hieno projekti!!  S*   mikäs mega tässä on onko ihan se 1v2.2  :)

kiitosta! ei kun tässä on freedriven purkki joka sisältää ms3X ecun.
Pysy siis nipussa loppuun asti. O0 Mikä ettei. Hyvät lukemat sieltä pukkas ulos. Penkitys oli oikein ajotettu kun nyt on maa valkosena.  >:(

Se "pieni" käry tarttui vaatteisiin hyvin tehokkaasti, meni Pro-huppari pesuun.  :D
nojuu hyvinhän se pysy. täytyy vaan se turbon öljyn paluu puuhastella tiiviiksi niin lakkaa se v-mäinen savun pölläyttely..  ;D käydään joku päivä tienpäällä koittamassa tätä jahka noi tiet taas sulaa ja kuivaa.

 

Elekma  Autoracing