Hanskalokeron takaa löytyy helpoiten se sisäkierron säätömoottori, apparin penkillä kun istuu ja laatikko on irti, niin siinä oikealla kädellä n. 20cm syvyydessä helpolla paikkaa se moottori. Yleensä siitä se varsi on tipahtanut irti, eikä toimi oikein. Mutta sisäkiertoa kun painat päälle ja pois, niin pienellä viiveellä näet missä moottori liikkuu. Siitä näet samalla oikean kokoiset torxit, millä se aukee kuten muutkin ne säätömoottorit.
Keskikonsolissa on hanskalokerosta sisään katsoessa, vasemmalla siellä radion takana, hieman syvemmällä vastaava moottori. Se on kohtuudella vielä irroitettavissa.
Kolmas löytyy kuskin jalkatilan kautta tähystämällä siellä lämppärin kennon yläpuolella, melko lähellä keskikonsolia/radiota muistaakseni. Todella ärsyttävä paikka. Sen kanssa tuhrasin varmaan tunnin, edelliskerralla olin jo paikantanut mistä löytyy. Mutta tuntiin tosiaan irti, putsaus ja paikalleen laitto. Noi kaksi muuta menee varmaan 30min molemmat.
ps. Jos pääset kalibrointitestin tekemään, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa. Jos vidalla tai muulla tehdään kalibrointi ja se ei mene läpi, kaikki läpät jää "kylmä" -asentoon. Lämmintä et saa silloin vaikka kuinka pyörittelet namiskoita. Onneksi tein itse kohtuullisella kelillä tuon aikanaan...