Itse ilmailin oman aikani tuolla omalla pääsylinteri muovi poljin yhdistelmällä 960:ssa ja lopulta otin eilen kytkinpolkimen pöydälle.
Tsekkasin varastosta mitä sattui löytymään ja tein 240 jarrupolkimesta polkimen.
Vaihdoin kiinnitysholkin ja hitsasin pääsylinterin tangolle 3 paikka, vakio vipusuhde, noin 1-1.5cm enemmän ja 2-2.5cm enemmän.
Poljin kiinni ja oma pääsylinteri roskiin. Tilalle mun myymä tarvike 40 € sylinteri ja uusi teflon linja.
( näitä settejä mulle tulee myyntii ensi viikolla, yhtä banjo pulttia ei meinaa löytyä mistään niin meni tilaukseen) Itselle tein uuden jengan sylinteriin mutta asiakkaille en niin tee vaan tulee oikea tuote.
Romut paikalleen ja ilmaus, laitoin keskimmäiseen eli noin 1.5cm lisää vipusuhdetta ja pelaa tosi hienosti. tuntee kuinka asetelma muljahtaa yli eli irroittaa hienosti ja se todella omituinen väljä liike polkimen alussa hävisi. Työsylinteri on koskematon.
Asetelma SRE 765 ja haarukka shimmattu lisäholkeilla painelaakerin ja haarukan välistä eli vakio vipusuhteella.
Nyt siis on pääsylinteri rauta männällä, joka pinnoitettu, 8mm työntötangolla ja rautaisella haarukalla.
Tämmöistä settiä saa valmiina(ilman poljinta) mun kautta 110€ hintaan. Eli bolt on (saattaa joutu sylinterin yhtä pultin reikää viilaaman noin 1-2mm).
Mukana siis pääsylinteri kaikkine romuineen, letkukarat, teflon letku(kestää 250bar 260C)puristetuilla liittimillä, jotka käy suoraan ZF työsylinteriin, tiivisteprikat.