Lauantaina tuli poikettua Lapualla Makosan HöntsäD päivällä.
Eka siinä sain ihmetellä hetken aikaa flektin toimimattomuutta ja syylärin vesisumusysteemin kytkentää, mut ne ku sai toimimaan ni loppupäivän saikin ajella vailla lämpöongelmia. Keli oli suht kova, ku lämmintä oli se yli 25c. Päivän saldo oli 10 rengasta sileeks ja auto ehjänä trailerille.
Etukäteen mietin, et pitäisiköhän ruuvata lisää haritusta etupäähän kun Kalajoen ajoretkelle sitä tuli vähennettyä. En huomannut oikeastaan mitään eroa auton käytöksessä, vaikka edessä on nyt silmämääräisesti haritusta/aurausta tosi vähän. Kai sen vois mitalla sohia, et paljonko siellä on ja mitä, mut ei tunnu ajoon vaikuttavan oikeastaan mitenkään.
Pari kuvaajaa oli radan varressa ja yksi otti tämmösen mestarivalotuksen:
https://www.instagram.com/p/Chgw8v5I-kL/