Kulkukoira  Proturbo

855 -96 budjettisportti

  • 45 Vastauksia
  • 10597 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
855 -96 budjettisportti
« : 02.06.2022, 21:07:44 »
Viimeisimmän 965:n lähdettyä pihasta sen ostajan kanssa oli puhetta, että 965:n syrjäyttämä 170hv 850 olisi joutilaana ja pienen harkinnan jälkeen kävin hakemassa se pois. Tähän tilanteeseen päädyin ihan vaan ImportTuningin takia ajatuksesta käydä kiertämässä radalla pääpiirteittäin vakiolla kalustolla(jonka ostohinta on rajattu). Ja koska ImportTuningilla on tarkoitukseen Primera GT, niin mikäpä sen parempi vastine kuin aikansa kilpakumppani BTCC:ssä :2funny:

Ihan niin suoraviivaisella linjalla ei kuitenkaan päästä tähän pisteeseen, vaan syksyllä ostin ensin -92 170hv sedanin jota meinasin käyttää. Elvyttelin toimintaan eikä katsastukseen kovin kummoisia tarvitse, mutta kuitenkin enemmän teki mieli farkkua. Ja kovempaa käyttöä varten kone olisi ehkä syytä avata, koska männänrenkaat tuntuu jämähtäneen jossain määrin 10 vuoden seisonnan aikana :buck2: Nelipulttiset navatkaan ei helpota vanteiden valintaa.


Seuraavaksi alkukeväästä kyselin cc57:lta vieläkö 170hv farkunraato seisoo pihalla ja seisoihan se. "Suoraan ajosta." Käynnistellessä asukit kurkkivat konepellinäänieristeen välistä mitä tapahtuu :P

Alle 300tkm ajettu -94, lähes uusi kytkin, uusia pyöränlaakereita, jne., seissyt pari vuotta, ei penkkejä ja muutamaa muutakaan osaa. Sinällänsä hyvänoloinen aihio satunnaiseen hupiratailuun. Ruuvasin valot kiinni, teippasin nurkissa pyörineen takaluukun paikalleen, -92:sta kuskinpenkki kiinni ja tarroilla ajamalla kotiin. Hyvin toimi, mutta kannentiivisteviasta oli vähän viitteitä joten hetken mietinnän jälkeen sai jäädä reserviin uudemman oston myötä.

Lopullinen kohde eli -96 on pyörinyt paikkakunnalla vuosia kahdessa perheessä eri käyttäjillä ja sinällänsä ollut aika hyvällä pidolla. Maalipinta luonnollisesti haalistunut ja muuta ajan tuomaa perusjälkeä ympäriinsä. Helmat näyttäisivät olevan vielä ehjät, mutta takasisälokasuojissa oli ihan kunnon reiät. Tuore akku(jonka vaihdoin jo pienempään), laturi ja etupyöränlaakerit sekä ensi vuoden alkuun voimassa oleva katsastus.



Varustelista on aika kattava, mutta ilmastointia tai kattoluukkua ei ole nähty tarpeelliseksi. Nahkasisusta(myyty) mukitelineellisellä kyynärnojalla ja lämmitettävällä takapenkillä, etuovien ilmanohjaimet, keskuslukko kaukosäädöllä ja hälyllä, ajotietokone, vakkari, sähkölasit ja -peilit, etusumarit sekä irrotettava vetokoukku. En muista oliko takaspoileri ollut alunperin vai lisätty myöhemmin.



Heti oston jälkeen otin nosturille ja kävin paikkoja läpi. Auton liikkuessa kuulunut naputus johtui käsijarruvaijerin väärästä linjauksesta eli otti kiinni pyörään ja lyöntipainoon. Katsastuksessa oli tullut huomautus etulinnunluusta. Sen lisäksi molemmat alapallot sekä oikean etutukivarren helat oli väljiä, molemmissa etuiskareissa oli vuotoa ja molemmista etujarruletkuista parin sentin matkalta hieraantunut kudokset näkyviin tolpan kohdalta. Epäilisin ettei kaikki ole ehtinyt tulla katsastuksen jälkeen ::)

Toissa viikolla aloittelin ehostusoperaatiota purkamalla -94:stä kotipihassa etutolpat ja tukivarret pois. Vaihdoin tolppiin uudet madallusjouset, paremmat yläjousituet B-osana ja pihalla siirsin ne -96:een. Madalsin yläjousituen keskiholkkia jotta iskarin yläpää ei anna niin paljoa turhaa joustoa. Paikkojen ollessa auki vaihdoin ylemmät tolpan kiinnityspultit jotta sai camberit maksimiin. Tulipa esiin, että vanha yläjousituki oli myös lievästi räjähtänyt. Olisi ehkä voinut katsastaja huomata senkin. Samalla sai hieman parempikuntoiset etujarrulevyt ja palat. Taakse en laittanutkaan madallusjousia vaan nipsasin paksummalla langalla olevasta vakiosta kaksi kierrosta. Takajarrulevyt ja palat vaihdan vielä, nykyiset on aika urilla.



Koska "luokan sääntöajatelmaan" kuuluu tekniikan pitäminen mekaanisilta osiltaan ja moottorinohjaukseltaan vakiona sekä vaparina, täytyy muuttaa sieltä mistä pystyy. Sisustan kevennys alkoi takapenkin, kontinpohjan verhoilujen ja takalasinpyyhkijänmoottorin poistolla. Jatkoa seurasi takalasinnostimien ja takaovenjohtosarjojen poistumisen myötä.



Alle eksyi pitkään joutavana olleet Galaxyt suht loppuunajetuilla 205/50 Hankookeilla ja ne meni aika pienellä vaivalla. Edessä riitti kaaren vetely ulospäin käsin(siitä iso rako oveen) ja takana kanttien naputtelu. Sopii aika kivasti ulkonäköön. Siinä ja tässä onko helmalinja suorassa vai hieman takakenossa, mutta perästä lähtee vielä painoa pois muutenkin kuin varapyörä ja työkalut.


Muunsin myös E85:lle ja se sujui suoraviivaisesti laittamalla 2.5T/T6 suuttimet. Moottoriöljyt vaihdoin ja kippasin tilalle 5W-50 Valvoline VR1. Ei ole juurikaan kuluttanut näillä ajoilla. Radalle 99-> öljypohja voisi olla ihan hyvä vaihtoehto lämmönvaihtimen takia. Ei tarvitse vaihtaa syyläriä tai laittaa öljyletkuja.

Vähän mietin takaosaston lasien vaihtoa polykarbonaattiin, mutta tässä vaiheessa taidan tyytyä vain helppoon vaihtoehtoon ja takaovenlasien korvaamiseen. Purin -92:sta etuovien veivimekanismit ja eilen vaihdoin ne ovipahveineen sähkölasien tilalle. Harmi ettei tullut punnittua veivimekanismia ennen vaihtoa, hyvin selvä painoero niissä. Jos haluaisi oikeasti kaiken ylimääräinen painon pois, pitäisi purkaa kaikki ylimääräiset johdotkin koska sarjoihin jää kaikenlaista turhaa. Mutta tyydytään tällaiseen vähän puolivillaiseen ratkaisuun :D

Meinasin tunkea apurungonhelojen väliin kakkoskoppasessa olleet insertit, mutta kokonaisena ei mennyt kuin yhteen. Sen verran tainnut jo keskiholkin päälle muodostunut ruoste kutistaa ilmarakoa. Päädyinpä sitten halkaisemaan yhden insertin kahtia, jolloin sen sai jaettua kahdelle helalle kampeamalla ja tunkemalla vain toiselle puolelle helaa siten, että apurunko tulisi mahdollisimman eteen casterin lisäämiseksi. Kokeilen myös etutukivarrenhelojen siirtoa casterin lisäämiseksi kunhan jossain välissä saa aikaiseksi.

Eilen tuli työstettyä yläpoikkituki konehuoneeseen. Se onkin melkein alkuperäisosista. Vanhaa vesijohtoputkea, pohjaksi 2kpl takavetokutosen apulaitteiden tukijalkoja pikkaisen jyrkemmäksi muotoiltuna ja lattapalat LH:n moottorinohjainlaitteen "suojaraudasta" leikattuna.



Yllättävän hyvä oli ajella jo ennen poikkituen laittoakin ja auttoihan tuki vielä lisää. Eteen säädin pikkaisen aurausta kadulle ja takapään nollaan. Noin muutenkin paljon mieluummin tällä on ajellut nyt kohta kaksi viikkoa kuin kakkoskoppasella. Viime viikonloppunakin tuli noin 660km :sundaydriver: Sisustasta lähtee loputkin ekstrapaino kunhan puran verhoilut ja lainaan kupit valkeasta 245:stä tai Englantilaisesta. Sen lisäksi semisliksit alle jonka jälkeen tietää taittuuko se mihinkään. Ei ole kuitenkaan koskaan tullut edes huvikseen yritettyä ajaa etuvedolla kovempaa.

Jos oikeasti haluaisi yrittää, niin kaipaisi myös tiheämpiä välityksiä jolloin B5204S laatikko 4.45 perällä olisi helppo päivitys. Penkitystä olen koettanut sovitella, ensi viikolla voisi olla toiveita kokeilla miten paljon tehoista on karannut. Imusarjan pituuden muutos(VVIS) sentään tuntuisi toimivan ja imuilman esilämmityksen läpän ruuvasin jo jumiin putsarikotelosta.

Ja nyt näitä kamppeita on yhden sijaan kolme. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä ???
« Viimeksi muokattu: 02.10.2023, 22:01:20 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa TJA

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1042
  • www.vrcf.fi
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #1 : 03.06.2022, 00:33:47 »
Hieno projekti, seurataan.

Mukiteline nahkapäällisellä voisi muuttaa tuohon meidän (juizzuboin ensiauto) projektiin, jos sen halvalla saisi?

Poissa V850

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #2 : 03.06.2022, 07:31:45 »
Mielenkiintoinen projekti. Itsekkin taltioin jemmaan  -93 10v 850 sedanin. Siitä olis hauska jalostaa päällisin puolin BTCC tyylistä juttua. Tai viimeisin innostus olis T5 prototyyppi. Värikin osuis jo aika lähelle.


https://en.saabblog.net/2020/05/04/volvo-850-t5-racing-rarity-with-pre-series-body-1992/

https://youtu.be/dEW_MS72Dao
Videolla BTCC kisailusta selitetty miten Volvon 2.0l ei irronnut tarpeeksi hevosia ja moottori saatiin kisakuntoon muokkaamalla sylinterikantta melko radikaalisti mm. kallistamalla koko kantta, jotta venttiilit saatiin edullisempaan asentoon.

Poissa aprilli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #3 : 03.06.2022, 10:07:14 »
Hauska projekti vaikka huipputehot ja -nopeudet jää vähän tavanomaisimpiin lukemiin tällä kertaa.
Mielenkiintonen tuo caster-säätö apurunkoa "shimmaamalla", ei olisi ihan heti tullut itsellä mieleen tuo temppu.
Galaxyt sopii myös yllättävän hyvin tämän alle.

Seuraillaan mitä tälle tapahtuu, plussaa helposti luettavasta tekstistä jälleen kerran  O0
V70R AWD '98 + 142 B230FT '70
ex: 854 T5 '96  +  854 GLT '93 + 744 B230F '88

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5018
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #4 : 03.06.2022, 10:23:18 »
Mulla kävi huonommin noitten konehuoneen asukkien kanssa.
Talven jälkeen 850 käyntiin niin kamala haju alko tuleen konehuoneesta, sitten harmaa savu.

Poltin asukkien pesän pakosarjan päältä, en tiiä menikö poikasia mukana.
Mutta ettäs jaksatkin vääntää noita! Kasipätkä on kyllä parempi kuin 70 mark1.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #5 : 03.06.2022, 11:28:11 »
Hauska projekti vaikka huipputehot ja -nopeudet jää vähän tavanomaisimpiin lukemiin tällä kertaa.
Mielenkiintonen tuo caster-säätö apurunkoa "shimmaamalla", ei olisi ihan heti tullut itsellä mieleen tuo temppu.
Galaxyt sopii myös yllättävän hyvin tämän alle.
Täytyy vaan yrittää pitää senkin edestä vauhtia yllä mutkissa ;)
Apurungon asennossa on jo tehtaalta pelivaraa ja pientä muutosta saa ihan vain ottamalla tyhjät pois.

Hieno projekti, seurataan.

Mukiteline nahkapäällisellä voisi muuttaa tuohon meidän (juizzuboin ensiauto) projektiin, jos sen halvalla saisi?
Koko sisustasta on pyrkimys päästä kerralla eroon :)

Jotain pientä toki unohtui kirjoitella. Molemmat peilinlasit roikkuivat viimeisillään kiinni ja liimasin ne takaisin kiinni. Vetokoukun poistin ja se siirtyi suoraan romulavalle ruosteisuutensa takia. Sisällä oli pientä nesteenhajua ja kuskinlattialla kosteutta jäähdytysnesteestä. Maanantaina vaihdoin uuden lämppärinkennon, vanha vaikutti vielä alkuperäiseltä eikä vuoto ollut kovin suuri. Ihmeen hyvin kestänyt. Keulasta puuttui pohjamuovi ja sen sain -94:stä.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2022, 13:18:32 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #6 : 04.06.2022, 23:59:14 »
Purin eilen illalla sisustasta ylimääräisiä pois ja penkit lähtivät uuden omistajan matkaan. Jatkoin tyhjennystä päivällä ja jäljelle jäi kojelauta, etuovipaneelit, johtosarjat, bitumimatot sekä B-pilarien muovit peittämään turvavyönmekanismit. Lämppärinkotelo saa jäädä paikalleen joten leikkasin äänieristematon sen reunaa mukaillen. Poistin myös vakkarin osat. Ruuvasin -92:n kuskinpenkin toistaiseksi kiinni jotta voi ajella.



Joku aika sitten ostin valkeaa 245:ttä varten alumiiniset penkinkiinnikkeet poistohintaan ja taidanpa käyttää ne tähän. Valkeassa ei ole niin pienestä painosta kiinni jaksaako se liikkua vai ei :D
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #7 : 05.06.2022, 20:22:19 »
Piikkasin bitumimatot pois lattioista ja sisälokasuojista sekä laikkasin pois takapenkin sekä kontinpohjalevyn kiinnikkeitä. Takasivukoteloiden pohjalta en poistanut mattoa ja pistehitsatut osat jäivät odottamaan pistehitsiporaa. Poistettu matto painoi 4kg ja kiinnikkeet kilon. Oli kait se vaivan arvoista :P Apparin etulattiasta löytyi pehmeä kohta joka meni korjauslistalle.


245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Viizkasi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 379
  • Aina maksimit
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #8 : 06.06.2022, 18:38:15 »
Tälle iso peukku! Alkaa melkein harmittaa ettei oma ole farkku. Se kun on ikonisin noista Volvon Super Touring autoista.

Vaparista pointsit  S*

XC90 D5 -07 "Dailydriven ja vetoauto"
850 T-5 -95 "Ratapätkä"
BMW E36 -95 "Streetmachine"

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #9 : 08.06.2022, 00:07:48 »
Pitäähän se olla farkku :D Ei ainakaan nopeudet kasva liikaa vaparikoneisella :P

Tein eteen lisähuulen 240 80-luvun alun matalasta spoilerista. Kavensin hinauslenkin kohdalla olevasta kolosta ja tein siihen tilalle palan alumiinilevystä jonka liimasin ja ruuvasin paikalleen. Sai kivasti ruuvattua puskurinreunaan kiinni. Ulkonäöllisesti ei ole ihan täysin omaan silmään sopiva, vaikka onhan se aika huomaamaton. Voi olla, että kokeilen miltä näyttää kun laittaa spoilerin yläreunan puskurin alapuolelle ja tulee paremmin linjaan puskurin ulkopinnan kanssa. Tuollaisenaankin vähän keveämmin kulkee maantiellä.

245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #10 : 17.06.2022, 00:54:50 »
Halusin tietää miten paljon tehoa puuttuu ja iltapäivällä sen sai selville Leppävirralla L&L Dynon napadynossa.



Onhan se ollut yläkierroksilla vähän laiskan oloinen 960 2,5l manuaaliin verrattuna. Muuten koneen luonne on oikein hyvin kohdillaan. Pari vetoa otettiin ja käppyröiden perusteella näytti kovasti siltä ettei imusarjan läpät toimi. 23hv hävikki 170hv koneessa on aika iso. Mekanismi toimii joten siitä ei ole kiinni. Alakierroksilla täyskaasulla alipainekello kääntää vivuston ja jossain 4000rpm paikkeilla palautuu "nolla-asentoon". Lukemat oli täysin samat vaikka vivusto lukittiin eli ihan kuin läpät ei kääntyisi akselin mukana. Imuäänikään ei muuttunut kun vipua liikutti veto päällä noin 3500rpm paikkeilla ja putsarilta oli imuputki irti.


Tehdas lupaa vääntöhuipuksi 220Nm@3300rpm ja se osui hyvin, huipputeho vaan jää puuttumaan.

Jaon tarkastin ja se on kohdallaan. Myös nokkapyörien asennot nokissa on ns. tehtaan jäljiltä. Ei kait auta kuin ottaa imusarja irti ja katsoa liikkuuko läpät. Jos liikkuu niin sitten selvitettävä mikä paikka ahdistaa.

Ihan normaalilta se kuulostaa. Vähän jäi toinen video lyhkäseksi: https://lankku.kuvat.fi/kuvat/855+-96/Laitot+2022/23.avi
« Viimeksi muokattu: 17.06.2022, 00:59:46 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5018
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #11 : 17.06.2022, 08:44:42 »
Eikös noi läpät ollu vaan joissakin noissa vanhemmissa, ei enää -97.
Uudempi imusarja sinne?
-95 mallissa mulla oli toimivat läpät mutta ei se mikään raketti siltikään ollut.

Liittyiskö nuo teholukemat sen ajan volvon tyyliin ilmoittaa tehot reilusti yläkanttiin, turboissa huomas hyvin kun vasta lastulla ja kovemmilla paineilla päästiin just siihen mitä tehdas ilmoitti vakioksi.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Paikalla Juho_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1070
  • vapari
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #12 : 17.06.2022, 14:15:30 »
Ootko Lankku B6254 tai B6304 vakio eculla + koneella kaikinpuolin penkittäny?

Toi kyllä omankin käsityksen mukaan on paikkansa pitävää että aika yläkanttiin Volvojen ilmoitetut tehot olleet noihin aikoihin ainakin.

Toki tehokäppärystä voidaan päätellä tässä tapauksessa et jotai häikkää siellä on mikäli piikkitehon pitäisi olla n. 6000rpm.

Hieno projekti!
Seuraan ehdottomasti suurella mielenkiinnolla edistystä.
Instagram | YouTube
Volvo 960 -91 | B6304S+ZF 260Z
Volvo V40 -00 | B4204T5+M56 - 1.7bar TD04HL-18T

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #13 : 17.06.2022, 14:55:56 »
Oisko imusarjan läpät poistuneet vasta V70:n myötä -97? Ei ole ollut aiemmin niin paljoa mielenkiintoa katsella läppien olemassaoloa. Ja jos läpät toimii, niin tuskinpa imusarjan vaihdolla tilanne paranee tehon suhteen.

En ole koskaan penkittänyt vakiota tinakutosta. Perstuntumalta paremmin 170hv manuaali 960 kulkee ohituksissa kuin tämä, mutta välitykset tekee ison osan. Dynon laskurin mukaan nelosella ajettuna peränvälitys olisi 3.57 mikäli nelonen olisi suora. Mutta se ei ole, vaan paljon harvempi ja taisi dynon sekä auton nopeus näyttää noin 220km/h kun veti nelosella rajottimeen. Noin harva kokonaisvälitys väistämättä heikentää kiihtyvyyttä näillä tehoilla vaikka paino on tippunut.

Huipputehoa lukuunottamatta käppyrät seuraa tehtaan ilmoitusta niin kuin kuuluukin. Jonkun 10hv eron ilmoitetuissa lukemissa voisikin vielä uskoa, mutta noin iso on jo mun mielestä liikaa.


Kisakatin hommasin jo alkuviikosta ja se ois asennusta vaille. Josko samalla muuttaisi putkiston alkupään pykälää isommaksi, mutta jätän vakion äänenvaimentimen toistaiseksi paikalleen. Ei kait tästä ole suunta kuin ylöspäin :P
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5018
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: 855 -96 budjettisportti
« Vastaus #14 : 17.06.2022, 17:41:28 »
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron