Koittanut tässä miettiä kovasti tätä aihetta, onhan se alipaineletku tarkastettu joka kulkee muistaakseni kaasuttimen jalasta, sinne renix yksikön alipainesäätimelle? Jos tässä letkussa alipainevuotoa, ei yksikkö pysty säätämään sytytystä oikeaksi eri ajotilanteisiin. Toinen ajatus mikän tulee mieleen, olen nähnyt puhuttavan, että huohotuksen tukkoisuus voisi vaikuttaa auton kulkemiseen, voisi siis tarkistaa, jos moottorissa esiintyy venttiilikopan / öljyntäyttökorkin vuotoa, ettei huohotus olisi tukossa. Näillä koneilla on tapana työntää em kohdista öljyä ulos jos huohotin menee tukkoon. Varsinainen huohotin löytyy imusarjan alta, sellainen musta muovinen boksi, eivät nämäkään ikuisesti puhtaana pysy. Toiset ovat puhdistaneet näitä bokseja, minä vaihdoin boksin sekä liekkilukon ja puhdistin kaikki letkut. Työn pääteeksi vaihdoin imusarjan tiivisteen,venttiilikopan tiivisteen, sekä öljyntäyttökorkin tiivisteen. Lakkasi hikoilemasta öljyä kone. Sinne huohotinboksin pohjaan tulee sitten sellainen O rengas, tämä ei sisälly boksin hintaan, vaan pitää ostaa erikseen.