Volvo 740, b200f josta katkesi laturin ohjaus johto ajosta mikä aiheutti koneen kuoleman. Samalla sitten ruvettiin tekemään jakajan paikanvaihto ja kannen vaihto 530stä 405:seen. Uuden kannen myötä jouduttiin siirtämään jakaja kannen päästä lohkoon. Jonkin ajan jälkeen saatiin jaot kohdilleen ja pyöriä oikeaan aikaan. Kumminkaan autoa ei saatu käytiin, koska kipinää ei saada Puolalta tulpille asti, toisinaan kipinä saadaan näkymään koneen koppaa vasten, toisinaan ollaan täysin ilman kipinää.
Lämpöanturi vaihdettu uuteen ja testattu myös vanhalla mutta silti diagnostiikka boksi antaa vika koodia 1-2-3 eikä tunnista anturia. Kannessa on kaksi paikkaa antureille mutta molempien kierteet ovat sopivat vain koetaulun lämpöanturin kierteille (isommat kuin ruiskun lämpötilasensorin) molemmat anturit antavat samat resistanssit ja saman verran virtaa läpi suunnilleen samoissa lämpötiloissa muttei ecu tunnista kumpaakaan anturia omakseen.
Tässä vaiheessa lista kaikista komponenteista mitkä ollaan uusittu tai vähintään käyty läpi.
Puola (3kpl)
Tulpanjohdot ja tulpat (3 sarjaa)
Pyöriä ja hattu (3kpl)
Ykk vaihdettu
Sytytyspääteaste vaihdettu
Moottorille on tehty lisä maadoitus johtoja tuloksetta.
Auto on Oulussa ja jos jollain on ohjain bokseja mitä testata jos ovat saaneet kipeää siinä rytkeessä kun moottori kuoli.
Lh2.4
Ezk koodi 3 517 402
Ecu koodi 3 531 206