Samppasport  Futurez

850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta

  • 669 Vastauksia
  • 281700 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #75 : 08.06.2011, 18:26:18 »
Eri netti sivuilta kyllä löytyisi 2 litrasta t5r mallia joka on italiaan suunnattu. Liekkö sitten väärää tietoa.
Tässä uskossa olen minäkin.

Poissa miguliolio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #76 : 08.06.2011, 18:32:30 »
http://www.nettiauto.com/volvo/850/3943950

Ehkä kuitenkin taidan pätyä tähän yksilöön. On ainakin ilmoituksen mukaan huollot ok. Ja löytyy jo valmiiksi vähän poppivehjettä yms. Ei olisi heti välttämätöntä rahan menoa autoon muuta kuin 98E tankkiin.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12501
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #77 : 08.06.2011, 21:37:25 »
Tonnin ainakin pois hinnasta.

Jakohihnan vaihtoväli noin 4vuotta, joten olis pitäny jo vaihtaa omistusaikana.

Eikä ole mikään "aito ärrä" kun on tosiaan 2litranen mopedi. Tuo on ihan normaali italian T5 mitä on vähän tuunattu.
R on aina 240/250heppanen 2.3. Ja T5-R on 240heppanen 2.3. 
Jos AVKpeli niin kiinnitä huomiosi ainakin kolarikorjauksen jälkeen.
Kuvien perusteella ihan aito ärrä. :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa miguliolio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #78 : 09.06.2011, 17:03:37 »
Kyllä se kai ihan aito äRRä on, mutta italian malli joten siksi vain 2.0l. Mites se jakopää? Mitä mahtaa osat maksaa?

Poissa Kuppi_kahvia

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #79 : 10.06.2011, 22:36:00 »
Kyllä se kai ihan aito äRRä on, mutta italian malli joten siksi vain 2.0l. Mites se jakopää? Mitä mahtaa osat maksaa?

Jakopään osien hinnan saapi varmaan helpoiten kysymällä liikkeestä. Hihnanvaihto on edessä kuiteskin aika monessa myytävässä autossa, kun myydessä porukat kertoo kilometrien mukaan eikä vuosien mukaan vaihdot. Ilmastoinnin täyttö pyöreesti satasen olettaen että se on vaan tyhjä. Tosin tossa ärrässä ei mainita toisia renkaita. Ja onko nykyinen omistaja tehnyt omistajana olon aikana mitään huoltoja esim. öljyn vaihdot jne. Paras olisi jos pääsisit kokeilemaan ja näkemään molemmat niin sitten tietää kumpi on parempi.

Poissa miguliolio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #80 : 11.06.2011, 11:18:18 »
Jakopään osien hinnan saapi varmaan helpoiten kysymällä liikkeestä. Hihnanvaihto on edessä kuiteskin aika monessa myytävässä autossa, kun myydessä porukat kertoo kilometrien mukaan eikä vuosien mukaan vaihdot. Ilmastoinnin täyttö pyöreesti satasen olettaen että se on vaan tyhjä. Tosin tossa ärrässä ei mainita toisia renkaita. Ja onko nykyinen omistaja tehnyt omistajana olon aikana mitään huoltoja esim. öljyn vaihdot jne. Paras olisi jos pääsisit kokeilemaan ja näkemään molemmat niin sitten tietää kumpi on parempi.

Autossa kitkat alla. Joten siksi vain yhdet renkaat. Perus öljyn ja tulppien yms vaihdot on tehty normaalisti. Ainoastaan tuo jakopää ja ilmastoinnin täyttö olisi edessä.

Poissa Hena

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #81 : 11.06.2011, 19:20:10 »
Jaahas, tekisi mieli v70 2.5tdi mutta suunnitellun hintaluokan vehkeet alkavat olemaan jo puoli miljoonaa rullattuja ??? 

Jos oletetaan että huoltoja tms. ei ole laiminlyöty ja muutenkin pidetty kunnossa niin onko tekniikka
ja muukin auto vielä tikissään?

Voiko noilla kilometreillä ottaa vielä tehoja ulos?

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3082
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #82 : 11.06.2011, 20:07:06 »
Tonnin ainakin pois hinnasta.

Jakohihnan vaihtoväli noin 4vuotta, joten olis pitäny jo vaihtaa omistusaikana.

Eikä ole mikään "aito ärrä" kun on tosiaan 2litranen mopedi. Tuo on ihan normaali italian T5 mitä on vähän tuunattu.
R on aina 240/250heppanen 2.3. Ja T5-R on 240heppanen 2.3. 
Jos AVKpeli niin kiinnitä huomiosi ainakin kolarikorjauksen jälkeen.

http://www.nettiauto.com/volvo/850/4013854

Kyllähän tuo mulle kelpaisi jos on hyvin korjattu. Kyllä tuolla kaksilitraisellakin kerkeää.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #83 : 12.06.2011, 00:49:52 »
http://www.nettiauto.com/volvo/850/4013854

Kyllähän tuo mulle kelpaisi jos on hyvin korjattu. Kyllä tuolla kaksilitraisellakin kerkeää.
http://www.nettiauto.com/volvo/850/3880071 Paremmin jeneilleen saa vastinetta esim. tästä.

Tai jopa huollettu mopokoneinen http://www.nettiauto.com/volvo/850/3943950 Jos mopon välttämättä haluaa.
Taikkapa tästä vähän enemmän ajettu, 96mallinen, eli oikea R, ei mikään t5-r... http://www.nettiauto.com/volvo/850/4023872

Laitetaanko lisää esimerkkejä paremman hintalaatusuhteen omaavista?  ;D
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #84 : 12.06.2011, 01:31:53 »
Pistää vähän vituttaan, kun pitää noita t-5r mallejakin noin halvalla taas myydä..
Tarvis toi sedani saada iteltäkin hukattua pois, mutta jos niistä vaan 3k saa niin vedän mielummin osiks koko romun

Poissa miguliolio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #85 : 12.06.2011, 09:42:25 »
http://www.nettiauto.com/volvo/850/3880071 Paremmin jeneilleen saa vastinetta esim. tästä.

Tai jopa huollettu mopokoneinen http://www.nettiauto.com/volvo/850/3943950 Jos mopon välttämättä haluaa.
Taikkapa tästä vähän enemmän ajettu, 96mallinen, eli oikea R, ei mikään t5-r... http://www.nettiauto.com/volvo/850/4023872

Laitetaanko lisää esimerkkejä paremman hintalaatusuhteen omaavista?  ;D

Tuo Salon mopo minulla toisena vaihtoehtona onkin, hyvien huoltojen vuoksi. 96 vuotinen on ajettu liikaa ja tuo ensimmäinen vaihtoehto on vähän turhan pitkän haku matkan päässä. Itse asun lahdessa.

Poissa HTK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 597
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #86 : 15.06.2011, 01:19:13 »
Vuosi sitten oli 850 T5 jakopään rempat n. 350-410e riippuen mistä kysyi.

Poissa Gazza

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 539
  • www.vrcf.fi
C70 Volvoa ostamassa
« Vastaus #87 : 15.06.2011, 22:23:11 »
Tervehdys!

Ei oikein jaksanut kahlata tuota vanhan foorumin aineistoa lävitse, joten kysytään nyt ihan tuoreeltaa mielipiteitä ja kokemuksia C70 Volvoista, etenkin kun nyt noissa alkaa jo olla ikää ja kilometrejä ihan kivasti.

Hakusessa on perheen "kolmanneksi autoksi" C70 max. 9000 euron hintaluokassa. Tarjontaa näkyy olevan ihan kivasti jo alle 200 tuhatta ajetuissa. Pari olen käynyt koeajamassa ja tämä yksilö vaikutti erittäin siistiltä: http://www.nettiauto.com/volvo/c70/3826712 tosin jarrut täristi ja olisi varmaan vaatinut nelipyöräsuuntauksen, mutta silti autosta jäi erittäin positiivinen kuva. Suurena miinuksena oli tietysti, että edellinen huolto oli tehty (ainakin huoltokirjan mukaan) tammikuussa 2008 :o .Sitten ajoin vielä Italian tuonti 2.0 T5 koneella olevaa, mutta auto jätti nuhjuisen ja rämisevän kuvan.

Eli jos viitsitte pistää vielä listaa mitä kannattaa erityisesti huomioida? Ja tietysti jos joku tietää tuossa hintaluokassa hyvän yksilön, niin eikun viestiä.
Tällä hetkellä tallista löytyy:
Volvo V90 D5 R-design 
Volvo S80 V8 
Volvo 240 GL ja Volvo C70 2.5T

Poissa Gazza

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 539
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #88 : 20.06.2011, 22:40:26 »
Uskaltaakos sellaisen 1998 vuoden C70 Volvon ostaa, jossa palaa ajoittain toi ABS:n merkkivalo? Onko kyse silloin pelkästään ABS-boksista, vai voiko olla jotain vakavampaakin ongelmaa?
Tällä hetkellä tallista löytyy:
Volvo V90 D5 R-design 
Volvo S80 V8 
Volvo 240 GL ja Volvo C70 2.5T

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #89 : 24.06.2011, 08:57:15 »
Uskaltaakos sellaisen 1998 vuoden C70 Volvon ostaa, jossa palaa ajoittain toi ABS:n merkkivalo? Onko kyse silloin pelkästään ABS-boksista, vai voiko olla jotain vakavampaakin ongelmaa?
ABS poksi
ABS joku anturi
tai ABSkehä poikki jossain nurkassa....

Siinä noi taitaa olla viat, koodien luvulla saa hajua missäpäin vika.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy