Se IMM:kin voi hajota monella tapaa. Minun exässä sen säätöalue ei enää jotenkin vaan riittänyt. Jos vedätti täyskaasulla lähelle rajoittajaa niin auto alkoi pätkimään->vikavalosyttyi. Muutoin auto toimi ihan normaalisti mut täysiä vetoja ei voinu ottaa. IMM:n vaihto tuolloin poisti vian, vaikka vikakoodia itse IMM:stä ei tullut.
Se että pumpun tuotto ei riitä koneelle ei pitäisi alkaa seoksesta valittamaan. Tuo seoksen vikavalo ymmärtääkseni tulee suoraan lambdan signaalista. Eli joko käy rikkaalla tai laihalla, mut kyllä koneen pitäs hanskata silti toi seos kohdalleen vaikka keittoa ei tarpeeksi tule pumpulta. Jos ei ole keittoa, ei ole tehojakaan...
Voihan tuo tietysti olla monenkin kuluneen osan yhteisvaikutus, joista mikään ei ole niin pahasti rikki että itsessään vikakoodia antaisivat.
Mut edelleen kannatan ensimmäiseksi sitä pienten putkien tarkastusta koneen ympäriltä.