Kulkukoira  Proturbo

V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?

  • 5 Vastauksia
  • 3406 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaide

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 349
V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?
« : 11.08.2015, 22:36:19 »
Onko uudessa 8 pykäläisessä lootassa launch controllia vai olenko lukenut bemarien esitettä?

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?
« Vastaus #1 : 12.08.2015, 07:09:37 »
TM premium autojen testissä minkä S60 T5 voitti, niin kyseinen ominaisuus ainakin oli!
En tiedä sitten, että onko laitettu vain T5 ominaisuudeksi ::)
Suorituskyky on jo paperilla Volvon laji, sillä sen moottorissa on eniten voimaa. Voiman tehokkaaseen hyödyntämiseen on myös paneuduttu, sillä jarrun ja kaasun yhtäaikainen pohjaan painaminen aktivoi erityisen ”Launch Control” -lähtöohjelman. Tällöin turbo reagoi nopeammin ja vääntömomenttia on hetkellisesti enemmän - mutta vasta kun jarru vapautetaan. Lisäksi etupyörille sallitaan hieman vetoluistoa paikaltaan lähdön optimoimiseksi, eikä kiihdytyksen aikana välitetä mukavuudesta, vaan vaihdot ovat teräviä, jotta ahtopaine pysyisi ylhäällä.

Aivan eri asia on, kuinka tarpeellinen järjestelmä on. Volvo onkin rajoittanut repivien lähtöjen lukumäärän 200 kertaan. Ilman lähtöjärjestelmän apuakin Volvo on nopein, ja ohituskiihtyvyydessä S60 on omilla luvuillaan.
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Kaide

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 349
Vs: V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?
« Vastaus #2 : 14.08.2015, 09:45:39 »
Tuolla taloustaitolehdessä puhutaan stall startista  D4:sen yhteydessä http://tinyurl.com/qdcavxl. Itse en mistään virallisesta Volvon manuaalista ole löytänyt ominaisuutta , mutta täytyy kokeilla :)

Poissa Timppasavosta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 121
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?
« Vastaus #3 : 14.08.2015, 21:29:46 »
Anteeksi nyt vaan, mutta mihin v****n Suomen tieliikenteessä / rajoituksilla tarvitaan mainittua varustettua? Ei ymmärrä, minä olen saanut ajokortin hyllylle ilman moista turhakettakin...
Ford Transit 2.4 TDDi 7-henkilön kuorkki
Sekä lisäksi milloin mitäkin muita Fordeja (Transit, Mondeo jne.)

Klikkaa maapallon kuvaa ja katso mitä nykyään teen :)

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?
« Vastaus #4 : 14.08.2015, 21:41:24 »
Anteeksi nyt vaan, mutta mihin v****n Suomen tieliikenteessä / rajoituksilla tarvitaan mainittua varustettua? Ei ymmärrä, minä olen saanut ajokortin hyllylle ilman moista turhakettakin...
Monesti sitä tarvitsee liikennevaloista lähtöön seuraaviin valoihin! Harmi kun on rajoitettu 200 lähtöön tuo ominaisuus!
Meinaan vajaassa kuukaudessa tulee monella kiintiö täyteen ;D
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2130
  • Tampere - Pori
Vs: V70 , launch control 8 lovisessa automaatissa?
« Vastaus #5 : 15.08.2015, 00:13:59 »
Monesti sitä tarvitsee liikennevaloista lähtöön seuraaviin valoihin! Harmi kun on rajoitettu 200 lähtöön tuo ominaisuus!
Meinaan vajaassa kuukaudessa tulee monella kiintiö täyteen ;D

Juu ja sitten ihmetellään kun Aisini paukuttaa vaihteita  8)
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

 

Autoracing  KL-varaosat