Proturbo  Autodiagnoosi

Kartano 740 "ST" Deeku the end..

  • 162 Vastauksia
  • 69236 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku * voi tätä ilon ja onnen päivää*
« Vastaus #60 : 08.03.2016, 21:02:57 »
Morjenta.

Tänään tuli haettua nokka ja kampi rintakarilta hionnasta ja kampi tasapainotuksesta ja kiertokankeja puntaroin kolme 518G 2 519G ja yks oli 517G.
Perjantaiksi sovittiin työkaverin kans et mittailee nuo kiertokankien pesät et on mitoissaa, viikolopun aikana oiskin sitte tarkotus vähä niputtaa alakertaa että näkee paljoko pitää männänlaesta sitten sorvata pois että saa puristukset kohorillee, kammenkaulat pitäis viel sorvissa kiilottella ja alakaa tämäki  pikkuhiljaa valmistumaankin :o
Kuva kivaa lopuksi ;D











Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *jupinoita ja kuvia*
« Vastaus #61 : 10.03.2016, 15:50:12 »
Sen verta tullu tehtyy että nuo kanget tuli kaikki nyt sit painamaan 515g ja tänään illasta työmaalle mennä mittailee kankia ku työkaveri lupaili et vois mittailla. :P

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *jupinoita ja kuvia*
« Vastaus #62 : 10.03.2016, 22:11:28 »
Nonii kanget mitattu hyvin saman kokosia pesät vaikuttas olevan yhes oli ylä silmä 0.002mm alle 24mm.
A=alapesä B=männäntapin reikä C)=pituus reiän keskeltä reiän keskelle. ::) Pitää vielä plastigaugea hommata et kokeilee välyksiä kattoa ja männäntapin reikää saa vähä vielä isontaa ku tuntuu suht tiukalta reikään varsinki tuo 4. kanki.
1. A) 50.601mm B) 24.008mm C) 136.111mm
2. A) 50.590mm B) 24.006mm C) 136.070mm
3. A) 50.598mm B) 24.005mm C) 136.103mm
4. A) 50.595mm B) 23.998mm C) 136.040mm
5. A) 50.599mm B) 24.003mm C) 136.062mm
6. A) 50.603mm B) 24.008mm C) 136.017mm








Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mittaustulokset ja kuvaa*
« Vastaus #63 : 10.03.2016, 23:05:09 »
Eli sama linja kangissa kuin ennenkin. Muuten hyviä, mutta yläsilmät tiukat.

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mittaustulokset ja kuvaa*
« Vastaus #64 : 11.03.2016, 22:16:56 »
Eli sama linja kangissa kuin ennenkin. Muuten hyviä, mutta yläsilmät tiukat.
Joo vähä pyöräytti hiomapaprua nii oli yläpäät hyvät

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mittaustulokset ja kuvaa*
« Vastaus #65 : 12.03.2016, 20:26:00 »
Nojoo tuli alakertaa vähä niputettua ja mäntä tuli 0.70mm tasopinnan yläpuolelle ja se olis sit huomisem homma sorvata niistä 0.60mm pois laesta. Pari kuvaa vielä.








Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *koekasausta ja kuvaa*
« Vastaus #66 : 13.03.2016, 14:06:45 »
Alakertaa sen verran niputettu että pitäis pultit saada nii sais vetää lopullisesti kiinni ja männät tuli sorvattua. ::)






Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Morjensta.
Sen verta tapahtu tänään etsai pultit kampilaakeripukkeihi ja sai alakerran niputeltua, pitääs tilaille tiiviste sarja yhestä moottorista ottaa öljypumppu tuoho nuan ja ventiilit pitäs käydä säädättämässä ja sitte saiski yläkertää tiputella päälle.


Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *Kellari nipussa*
« Vastaus #68 : 29.03.2016, 15:29:44 »
Pitääsköhä tännekki jotaki kirjotella. Sen verta tapahtunutta että moottori nostettii pois paikoiltaa pirssistä ja samalla nyt sitten kabiinista turhia piuhoja otin pois, samalla tuli sit kaverilta lunastettua deekun johto sarja mikä oli huomattavasti paremmas kunnos sitä vähä rapsiin parempaa kuntoon kun ku paikallaan olevaa ja samalla konehuoneen puolelta turhia johtoja pois. Pitäis pesaasta se ja laitella uus johto nippu paikoilensa. Alakertaki olis totaalisen nipussa ja tuli heivattua tua mohlo pönttö ohjaustehostin pumppu ja laitettua tuo 740 pienempi helpommin saa letkutkin menemään, kansi on vielä venttiilien säädössä ja sen ku sais niin pitäiski sit kannen pultit lyhentää ja tuli vanhojen kannen pulttien prikat sovellettua noille uusille. Pakosarjan tekoaki olis hyvä jatkaa ku saa kannen takasi pitäis vaa tilata 2x 38mm hukkaportteja ::) tullut myös samalla pähkäiltyä jos tuon m90 setin myis kaikkine osinee pois ja ostais sitten sellasen 6 lovisen zf  jos olis vähä varmempi ku tuo m90 jos innostuuki leikkimää.. :idiot2:





















« Viimeksi muokattu: 29.03.2016, 15:37:12 kirjoittanut Vömbsteri »

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mutinoita ja pari kuvaa*
« Vastaus #69 : 29.03.2016, 15:52:38 »
Ei kai se tuo M90 deekun väännöllä räjähdä kun vaihtaa vaihteet perille asti.

Onko kahden portin käyttämiseen joku syy mitä en hoksannut? Aattelin vaan että biltemasta kun hakee kuudellakympillä sen 50mm HKS-kopion niin pääsee aika edullisesti ja homma toimii.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mutinoita ja pari kuvaa*
« Vastaus #70 : 29.03.2016, 15:58:30 »
Ei kai se tuo M90 deekun väännöllä räjähdä kun vaihtaa vaihteet perille asti.

Onko kahden portin käyttämiseen joku syy mitä en hoksannut? Aattelin vaan että biltemasta kun hakee kuudellakympillä sen 50mm HKS-kopion niin pääsee aika edullisesti ja homma toimii.
Emmä siitä väännöstä tiedä mutta jos se sattuuki se kolmone rasahtamaa nii tiiä sit viittiskö alkaa kokeilee katotaa nyt..
Omasta mielestä olis ainaki helpompi toteuttaa ku muuten olin ajatellu sellasta 60mm mutta niistä kahestahan tulee tietenki isompi pinta-ala eikä sitä putkea tarttis jakamaa sit ku ne kaks tuo yhteen hukkaportilla ja meinasin sellasta biltemalaista mutta oli omaan makuu liian mohko et olis saanu toteutettua sitä jäämään sinne pakosarjan alle "piilon", nämä on vaa omia ajatelmia aiheesta.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mutinoita ja pari kuvaa*
« Vastaus #71 : 29.03.2016, 17:47:31 »
Tuon M90 3:senhan pitäisi kestää jos sitä ei kovasti runno ja eihän tuo muutenkaan ole mikään nopea laatikko. Kolmosen Synkroon oli täällä vahvistus-ohjekin.

Poissa -Hans

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
  • ReRT
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mutinoita ja pari kuvaa*
« Vastaus #72 : 29.03.2016, 17:59:03 »
Emmä siitä väännöstä tiedä mutta jos se sattuuki se kolmone rasahtamaa nii tiiä sit viittiskö alkaa kokeilee katotaa nyt..
Omasta mielestä olis ainaki helpompi toteuttaa ku muuten olin ajatellu sellasta 60mm mutta niistä kahestahan tulee tietenki isompi pinta-ala eikä sitä putkea tarttis jakamaa sit ku ne kaks tuo yhteen hukkaportilla ja meinasin sellasta biltemalaista mutta oli omaan makuu liian mohko et olis saanu toteutettua sitä jäämään sinne pakosarjan alle "piilon", nämä on vaa omia ajatelmia aiheesta.
Yks 60mm reikä on muuten pinta alaltaan isompi ku 2x 38mm reikää.
Mulla oli kans aikanaan kaks porttia mut viimesimmät oon tehny yhellä isolla ja homma toimii. Mutta kukin tyylillään
Tietysti jos tilanahtautta ni kaks pientä esim tialin 38mm kopioo tai aitoa on paikallaan

Poissa Vömbsteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mutinoita ja pari kuvaa*
« Vastaus #73 : 29.03.2016, 19:14:36 »
Tuon M90 3:senhan pitäisi kestää jos sitä ei kovasti runno ja eihän tuo muutenkaan ole mikään nopea laatikko. Kolmosen Synkroon oli täällä vahvistus-ohjekin.
Joo eihän se zf:kään vissiin mikään kauhean nopea ole jos nyt oikeen oon käsittäny tiiä sit mitä nuo uudemmat 6 pykäläiset on. joo onha niitä mutta silti se zf houkuttellisi saa ny nähdä sitte.
Yks 60mm reikä on muuten pinta alaltaan isompi ku 2x 38mm reikää.
Mulla oli kans aikanaan kaks porttia mut viimesimmät oon tehny yhellä isolla ja homma toimii. Mutta kukin tyylillään
Tietysti jos tilanahtautta ni kaks pientä esim tialin 38mm kopioo tai aitoa on paikallaan
vähä sen tilan ahtauden takia mielisin niitä kahta pienempää nii sais jäämään sinne pakosarjan alle vähä piiloon kuitenki V-Band liitoksella nii saa nopeesti poiski jos tarvittee, väärä sanamuoto tuos aikasemmas onhan se yhestä sylkkä ryhmästä enee tavaraa pois 38mm vertaa 30 jos "jakaa" sen tämä on näitä maalaastollon aatoksia vaa :idiot2:

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Kartano 740 "ST" Deeku *mutinoita ja pari kuvaa*
« Vastaus #74 : 29.03.2016, 19:53:12 »
Virtauksesta kun puhutaan niin pinta-ala on se ratkaiseva asia eikä halkaisija. ;) R2 × 3,14
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo