0
VolvoMees25 ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ei vaikutusta käyntiin
Ne on varmaan säädetty ton mun pistämän ohjeen mukaan?Starttausjännitteet näyttää aika alhasilta, mut tuskin on siinäOothan calibroinu tps:n?Ei jää käyntiin vaikka vähän kaasua raottas?
Latasin megaan koodin uudestaan ja vanhat asetukset sisään. Sain volvon käymään kun polki samalla kaasua. Tosi heikosti kävi taas. Ampus putkeen eikä käynyt tyhjää, joutus kaasun kanssa tasapainottelee et pysys jotenkin käynnissä. Eli onko se nyt sit tosi rikkaalla? Ve kartassa on 30 ja rikastukset on pienemmällä kun manuaalissa suositeltu. Logia:http://www31.zippyshare.com/v/57285603/file.htmlhttp://www31.zippyshare.com/v/5432300/file.htmlhttp://www31.zippyshare.com/v/54348117/file.htmlKävin äsken vielä volvoo ihmettelee ja säätelin ve-karttaa neljänkympin läheisyyteen ja nyt kesti tasakaasulla käynnissä, mutta paukkuu kovin vielä.http://www14.zippyshare.com/v/55537725/file.html
Onko kyseisen sylinterin suutin jatkuvasti auki?
Näistä mitään tietämättömänä pitää varmistaa että vaatiiko tuo mega hirmu kikkailut että pelaa 5-sylinterisessä? Onko täällä kukaan muu tehnyt vastaavaa 5-koneelle?
mites tässä jaettu nuo suuttimet eri suutinpankkeihin vai onko kaikki samasta?ja oliko aikaisemmin toimivat suuttimet, ettei yksi vaan vuoda tai johto jostain maissa
Lambda ohjaimena on innovativen lc-1 ja lambdana bosch.