Yhden ruotsalaisen autossa oli BMW 750 osia käytetty ZF:n vahvistamiseen.
750 ja 850 bemareiden V12 myllyn perässä on käytetty 4HP24 laatikkoa, joka on volvon käyttämän 4HP22 lootan kanssa samaa perhettä, mutta huhujen mukaan merkittävästi kestävempi. Havockin laittamassa linkissä on aika hyvin perusteltua tietoa.
Internetin maailmassa on tullut vastaan konversioita, joissa -22 laatikon turbiinikotelo ja turbiini on sovitettu -24 laatikkoon. Nämä muutokset ovat ns. bolt on. Uusimmat versiot -24 laatikosta on varustettu jonkinlaisella alkeellisella sähköisellä venttiilinohjausjärjestelmällä, mikä muodostuu ongelmaksi esim. D24 perään sovitettaessa. Siihen moottoriin, kun ei juurikaan sähköjohtoja sammutinsolenoidin lisäksi mene.
Olen itsekin yrittänyt metsästää tuollaista vanhempaa 4HP24 laatikkoa käyttödieseliin (D24) hiljalleen antautuvat lootan tilalle. Täytyy kuitenkin muistaa, että tälläkin foorumilla on ajettu n. 260 hv / 400 Nm deekulla ja vahvistamattomalla ZF:llä tuhansia kilometreja. Kun voima tulee riittävän ylhäällä, niin kestävyys on ilmeisesti kohtuullinen. Onkohan näitä joku oikeasti ajanut teholla rikki?