Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tinakoneiden vauhtipyöristä kiinteä vs kaksoismassa (m90 takavetoon)

  • 1 Vastauksia
  • 2727 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa J_Lanttola

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 754
    • Meratia Oy
Pikainen kysymys enemmän tinakoneiden kanssa pelanneille: Onko toi 850 vapareista löytyvä 228 levylle tarkoitettu vauhtipyörä ihan kova eli yksöismassa versio? 240mm on vissiinkin kaksoismassa aina?

Homman nimi on siis se että c-kadettiin menossa b5234t moottori 850:stä, jonka perään m90 loota b6254 koneisesta 960:stä.
960 oli kaksoismassapyörällä joten sitä ei voi käyttää, 850 taas oli automaatilla joten sellaisen vauhtipyörää ei ole päässyt näkemään. Suunnitelma oli siis se että käytetään 850 vaparin vauhtipyörää jos se on kiinteä ja sorvataan se bmw:n 618 asetelmalle ja levyksi d24tic:n 228mm eli näköjään sama jota käytetään myös 850 vapareissa.
Vai saako sintterilevyjä m90 keskiöllä?

Paketti siis tulossa drifting käyttöön vanhan tekniikan lauettua, joten pitäisi sietää melkoista repimistä.
Opel Vivaro 2,5cdti
Opel Manta -83 6-syl
Opel Rekord Sprint HT Coupe -69

Paikalla Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7556
  • Sairaan nopee
    • Videoita
On kova.

M90:lle saa sintterilevyjä, esim. Ojennukselta tai Ape-Importilta.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Carcom Oy  Ateho