0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Runnereita voi kannattaa mitoitella. Tratit niin jouheviksi kuin saa. Plenari niin suureksi kuin mahtuu. Kaasuläppä niin, ettei puhalla suoraan johonkin runneriin. Kaikki muu on taas kerran aivan turhaa, eikä eroja voi havaita mitenkään.
Mä olen samoilla linjoilla. Tuollainen wrc-tyyppinen kaksoiskammiohärveli on varmasti oikein suunniteltuna 100% toimiva, mutta vaatinee muutaman insinöörin ja tietokonesimulaation ennen lopullista toimivaa tuotetta. Yhdellä isolla plenumilla onnistumisen mahdollisuus on paljon suurempi.
Meinaatko tuota raon koon mitoittamista vai mikä mitta siinä on erityisen hankala? Omassa runnerien pituudet ja pleniumin tilavuuden sanelivat paikka. Runnerien halkaisijan taasen kanavan koko kannessa. Rako kartion ja pleniumin välissä on mulla kaksi osainen ja lähempänä kaasuläppää on isompi ja kauempana pienempi ja näiden pinta-ala on 1.2 x kaasuläppä noin karkeesti.
58mm eli pikkunen.
B230fk pakoventtiilin avautumisennakko asteina ennen alakuolokohtaa ?
? tokko kellään tietoa