Carcom Oy  Ateho

Myydäään B200 srj. sytytysjohtosarjoja ***NGK 60€ ja TARVIKEJOHTOSARJA 25€ ***

  • 25 Vastauksia
  • 5721 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Volvo on kevään merkki
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Helppoon tasarahaan tarvikejohtoja.

Parilla kympillä koko setti!  ;)
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Edelleen hengissä, kuten myös vinokoneet. Talvi lähestyy, nyt kipinä perille laadukkaasti.
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Joulu lähestyy, rallimallia ja tarviketta saatavilla
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Tere,

Olen viettänyt foorumilta lomaa nyt vähän pidemmän aikaa, mutta ei hätää sillä elossa ollaan. Jenkkiautot ja saabistelu ovat vieneet aikaa viemäriin. Anyways yritän laitella tässä hiljakseen viestiä piuhoista kiinnostuneille, niin saa jokainen varmasti omansa. NKG:t semi finaalissa, mutta jenkkilästä jollain Cessnalla tai sukellusveneellä Roogerin pitäisi tuoda lisää ihan lähiaikoina.

-Taavari
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa juhnis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Kokemuksia turbokäytössä ~400hv?

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Moro,

Oon myynyt näitä aika moneen ralliautoon ja niissä pelannut hienosti.

Näissä NGK johdoissa on se ero halpis sarjoihin, että tiiviin lasikuitu-eristyksen ja kunnollisen silikonin ansiosta kestävät todella hyvin lämpösäteilyä ja muutenkin käytettyjen materiaalien ansiosta resistanssi johdon pituudella pienempi kuin jollain puuilon kuparihärveleillä.

300hp moottorilla ja 400hp moottorilla voi ajaa ihan samoilla sytytysjohdoilla, ellei siihen 400hp tekniikkaan ole uitettu jotain jenkkipelistä lainattua accelin suurteho puolaa ja kasvateltu tulppien kärkivälejä jne. Siinä vaiheessa on ihan järkevää kasvattaa sytytysjohtojen halkaisijaa mielellään 8mm-8.5mm kokoon. Nykyään Esim. +700hp vapaasti hengittävissä Nascar moottoreissa on 8.8mm sytkäpiuhat ja niissä myös tuplapuolat varmuuden vuoksi ja muuta jännää.

Tällä vaan avaan sitä, että jos koneteho tosiaan on vähän alle 400hp tms. niin näillä 7mm johdoilla ja kunnon iridium tulpilla ei kipinän kanssa varmasti mitään ongelmaa ole.

Jos minulla olisi ahdettu 400hp vinokone, niin en minä siihen ainakaan mitään halpis tarvikejohtoja laittaisi.

Kokemuksia turbokäytössä ~400hv?
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Joulu tulee, oletko valmis  ELK
Papan Helmi Won't Preach.

Poissa Taaviracing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
  • www.vrcf.fi
Uusi vuosi, uudet sytytysjohdot!
Papan Helmi Won't Preach.

 

Carcom Oy  Ateho