1
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: B19-B280 Viritys"reseptit" ja dynolaput
« Uusin viesti kirjoittanut RikuPit tänään kello 14:03:39 »Dynolyzessä jälleen käynyt Volvo 240 B230FK
- A-nokka
- 440cc suuttimet ja -012 IMM
- ECU ja EZK lastut
- Hukkakipinä
- Vakio pakosarjan outlet avarrettu
- 13T ahdin
- 265lph b-pumppu
- Sähköflekti
- 400x300 cooleri
- 3" ahtoputket
- 3" koko pakoputkisto
1,2-1,3bar ahtopaineella työnsi 241hp ja 428nm
N. 4500rpm kohdalla AFR notkahti 10,5 hujakoille. Ei siinä kohtaa tajuttu vielä että se oli LH:n ohjaama nakutusrikastus ja ennakon myöhäistys. Sittemmin tehty 3 asteen ennakon myöhäistämis modi mutta ei vielä poljettu sen kummemmin.
- A-nokka
- 440cc suuttimet ja -012 IMM
- ECU ja EZK lastut
- Hukkakipinä
- Vakio pakosarjan outlet avarrettu
- 13T ahdin
- 265lph b-pumppu
- Sähköflekti
- 400x300 cooleri
- 3" ahtoputket
- 3" koko pakoputkisto
1,2-1,3bar ahtopaineella työnsi 241hp ja 428nm
N. 4500rpm kohdalla AFR notkahti 10,5 hujakoille. Ei siinä kohtaa tajuttu vielä että se oli LH:n ohjaama nakutusrikastus ja ennakon myöhäistys. Sittemmin tehty 3 asteen ennakon myöhäistämis modi mutta ei vielä poljettu sen kummemmin.