Tekniikkapuolella B20/M45/oma perä. Moottori kasailtu eri tappikoneiden osista, oli Eatonin M45 remmillä, nyt remmi myyty ja vaparina mennään...
Ruiskuna Megasquirt hukkakipinällä, B20E imusarja, 4-2-1 peltisarja, kansi tehty B20A kannesta jyrsimällä B20E:n suuttimenjalkojen paikat ja kanavia avarrettu. Moottori tarttee nyt avata ainakin sen verran, että vaihtaa ohuempi kannentiiviste puristuksien takia...
Alusta jarruja lukuunottamatta vakio, edessä Amazonin neljämäntäiset levyt, takana rummut samasta autosta. Tehostin ja pääsylkky Gsi kadetista. Kytkin muutettu hydrauliseksi, 940 pääsylinteri ja Amazon työsylinteri. Samalla muuttui polkimet riippumallisiksi...
Vappu olis tavoitteena saattaa tämä vanhus radalle, nähtäväks jää onnistuuko...
Nyt täytyy mennä ruiskua pesemään, kiitos ja anteeksi...