Joskus aikaisemmin ajoin sen ETM-testin niin lopuksi putosi reiluun prosenttiin lukemat mutta nyt siis reiluun kymmeneen prosenttiin vaikka painoi läpän kiinni. Voi tietysti olla että tuo "oppii" jotain ja nyt olin nollannut laitteen. Voihan boksissa olla tietysti jokin TPS-anturiin liittymätönkin vika. Pitää sitten hankkia uusi boksi ja laittaa kontaktiton TPS siihen ja käydä ohjelmoimassa. Olisikohan Vidaa jossain muuallakin kuin Käyttöautossa Tampereen seudulla?Tilasin Sacer-merkkisen anturin Ebaysta (Israelista) ja saapui näemmä tänään Suomeen, eli pian päästään testaamaan. ETS-valo ei ole syttynyt, mutta ei toisaalta paljon ole kilometrejäkään tullut. "Hauska" yksityiskohta tuo, että sinullakin antoi VVT-koodia, vaikka vikaa oli kaasuläpässä.
Ei kyl kannata uutta boksia alkaa puukottaan.
Siks toiseks tuo viimeisin uusi boksi joka mulle tuli "takuuna" englannista piti sisällään jonkun ohjelman, jolla se toimi hienosti.
Kyselin sit käyttöautosta, että tarviiko ohjelmoida, niin vastaus oli, että ei se kauaa toimi ja tarvii ohjelman.
No menin sit hölmönä sinne ja ohjelmointi kesti ainakin tunnin. En tiedä mitä loppuviimeks tekivät, mutta ohjelmasta ainakin laskutettiin. Aiemmin ollut 10-15min homma.
Kaikki aiemat boksit on tarvinneet ohjelman sisäänsä, jotenkin jäi sellainen kuva, että tämä viimeinen ei ois tarvinnu uudelleen ohjelmointia, kun se toimi ihan normaalisti.
Tuossa boksissa olikin ihan eri numerot kuin noissa vanhoissa tehdaskunnostetuissa. Toivoa vaan sopii, että olis parempi kuin ne kaikki edelliset.
Samalta sylttytehtaalta Sacer mullekin tuli, tosin joku jannu sen laitto englannissa paikalleen, kun silloin noita ei ollut missään irtona saatavana.
En tiedä onko vidaa muualla, mutta täällä on joku huolto topic Tampereen seudulla, siellä on lueteltu noita muita ropaamoja, kandee kysäistä niistä, mutta vähän kyllä epäilen.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=34392.msg616927#msg616927